Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:31:04 GMT

نگراني کارکنان آمريکايي از تعطيلي دولت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۴۸۸۷

نگراني کارکنان آمريکايي از تعطيلي دولت

خبرگزاري آريا- کارکنان بخش هاي غيراساسي دولت آمريکا هم اکنون مجبورند بدون دريافت حقوق، در خانه بمانند و اين مطلب را نيز نمي دانند که آيا حقوق معوق پرداخت خواهد شد يا نه
به گزارش خبرگزاري آريا، در پي ناکامي سناتورهاي آمريکايي در توافق درباره بودجه فدرال اين کشور که به تعطيلي دولت پايان مي دهد، هزاران نفر از کارکنان ادارات و سازمان هاي فدرال که در نتيجه اين بن بست بودجه اي، ديگر در سر کارهاي خود حاضر نمي شوند درباره آينده شغلي و وضع پرداخت هاي خود نگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري رويترز، بودجه سازمان هاي فدرال آمريکا نيمه شب جمعه به پايان رسيد و ادامه اختلافات ميان دونالد ترامپ رئيس جمهور و نمايندگان حزب دموکرات بر سر مسئله مهاجرت باعث شد دو طرف نتوانند به توافقي براي تمديد آن دست يابند.
در واپسين ساعات روز يکشنبه، سنا اعلام کرد ظهر دوشنبه درباره طرحي موقت براي تامين هزينه هاي دولت فدرال راي گيري خواهد کرد.
­جسيکا کلمنت نائب رئيس اتحاديه ملي کارکنان شاغل و بازنشسته فدرال آمريکا که نماينده بيش از بيست هزار نفر است، گفت :«شرايط کنوني بسيار تنش زا است.
کارکنان بخش هاي اساسي بايد هفته اي يکبار اعلام حضور کنند و اين در شرايطي است که نمي دانند چه زماني حقوق بعدي خود را دريافت خواهند کرد.
کارکنان بخش هاي غيراساسي نيز مجبور خواهند شد بدون دريافت حقوق، در خانه بمانند و اين مطلب را نيز نمي دانند که آيا حقوق معوق پرداخت خواهد شد يا نه.»
در زمان تعطيلي دولت فدرال، کارکنان غيرضروري فدرال مرخصي بدون حقوق موقت دريافت مي کنند ولي کارکناني که در بخش هاي اساسي از قبيل امنيت ملي و ايمني عمومي کار مي کنند به فعاليت هاي خود ادامه مي دهند.
در جريان آخرين تعطيلي دولت فدرال در اکتبر سال 2013 که بيش از دو هفته طول کشيد بيش از هشتصد هزار نفر از کارکنان فدرال مرخصي اجباري دريافت کردند.
اين بار آماري درباره تعداد کارکناني که احتمالا مرخصي دريافت کنند وجود ندارد ولي در جوامعي که هزاران نفر از کارکنان فدرال بخش هاي غيراساسي در انجا ساکن هستند از قبيل ويرجينيا، کاروليناي شمالي، واشنگتن و کاليفرنيا، اقتصاد محلي آسيب خواهد ديد.
پاملا گيليس گيلبرتز از کارکنان مرکز کنترل و جلوگيري از بيماري ها در آتلانتا روز يکشنبه به اين خبرگزاري گفت کنگره معمولا حقوق کارکنان را با تاخير پرداخته کرده است ولي ضمانتي براي اين امر وجود ندارد.
وي افزود اين امر براي کارکناني که صرفا با تکيه به حقوق ماهيانه خود زندگي مي کنند و هزينه هاي مختلفي را براي پرداخت کردن دارند شرايط بسيار دشواري فراهم کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی + فیلم

لارا البورنو حقوقدان و فعال سیاسی فلسطینی - آمریکایی درباره حمایت ایالات متحده از رژیم صهیونیستی صحبت کرده است و می‌گوید: از نگاه آمریکا حقوق بشر برای همه نیست.
این حقوقدان ادامه می‌دهد: اسرائیل امتداد پروژه امپریالیستی آمریکاست. بدون حمایت واشنگتن از تل‌آویو، نسل‌کشی در غزه ادامه پیدا نمی‌کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • حقوق بشر آمریکایی به روایت تصویر
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • ببینید | سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • سرابی به نام حقوق بشر آمریکایی + فیلم