Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@02:03:44 GMT

مهارت های دفاعی کیه لینی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۵۱۷۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در این کلیپ برای شما مهارت های برتر دفاعی کیه لینی مدافع ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما مهارت های برتر دفاعی کیه لینی مدافع ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیه لینی در تابستان ۲۰۰۴ به جمع بیانکونری‌ها با قیمت ۶٫۵ میلیون یورو پیوست. اما بی درنگ به صورت قرضی به مدت یک فصل با قیمت۵٫۳ میلیون یورو به باشگاه فیورنتینا رفت. پس از یک درخشش عالی در سری آ کیه لینی دوباره به یوونتوس دعوت شد و باشگاه یوونتوس ۴٫۳ میلیون یورو برای مالکیت کامل پرداخت. جورجو با بازی‌های عالی و دلپسندی که برای یوونتوسی‌ها انجام داد رییسان باشگاه تصمیم گرفتند تا قراردادی جدید با کیه لینی ببندند وسرانجام در ۱۲ اکتبر ۲۰۰۶ جیورجیو تمدید قرارداد کرد و تا سال ۲۰۱۱ به بانوی پیر خدمت خواهد کرد. بعد از کالچو پولی (تبانی باشگاه‌های ایتالیایی با کمیته داوران)، کیه لینی کماکان با یوونتوس بود و در سری بی به کارش ادامه داد. یوونتوسی‌ها در سری بی نماندند و در فصل بعد باقدرت به سری آ بازگشتند. رانیری پست جورجو را عوض کرد و او را در دفاع مرکزی گذاشت. کیه لینی، یک فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و بهترین دفاع مرکزی در سری آ قلمداد شد. جورجو با نیکولا لگروتالیه زوج قدرتمندی شدند و یوونتوس پس از اینتر عنوان بهترین خط دفاع را در فصل ۰۸/۲۰۰۷ به خود اختصاص داد. در ۲۷ آوریل ۲۰۰۸، کیه لینی دو گل برای یوونتوس در برابر لاتزیو زد.
در ۲۶ ژوئن ۲۰۰۸، کیه لینی تمدید قرارداد با یوونتوس تا سال ۲۰۱۳ کرد.
در ۱۳ آگوست ۲۰۰۸، کیه لینی اولین گل اروپایی در اولین دوره را به آرتمدیا پترزالکا زد.
در ۱۷ آگوست ۲۰۰۸، کیه لینی از ناحیهٔ زانوی چپ در برابر میلان در جام لویجی برلوسکونی آسیب دید و او نمی‌توانست شش هفته تا شش ماه بازی کند. اما، او سریع بازگشت و سر پست خود رفت. پس از یک ماه در سپتامبر، کیه لینی، به سرعت خود را بازسازی کرد و از سه نفر اولی بود که در یوونتوس برای جام باشگاه‌های اروپا دعوت شد. با این وجود. حامیان یوونتوس معتقد بودند که جورجو هنوز سلامت کامل بدست نیاورده. او با بازسازی خویش و ادامه اوج گرفتن نامزد اسکار دل کالچو به عنوان بهترین مدافع شد.
در ۱۴ دسامبر ۲۰۰۸، او در برابر میلان در سری آ با سانتر دل پیرو از نقطه کرنر یک گل به ثمر رساند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد

مدیر سابق یوونتوس گفت الگری در پایان فصل از این تیم برکنار می شود اما باشگاه ترجیح داده به خاطر سهمیه لیگ قهرمانان جایگاه او را در مقطع کنونی تضعیف نکند. 

یوونتوس در نیم فصل اول نتایج خوبی به دست آورد و همراه با اینتر در کورس اسکودتو بود اما نیم فصل دوم برای آنها فاجعه بار بود و حالا باید تلاش کنند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند. انتقادها از ماسیمیلیانو الگری بابت نتایج و فوتبال تدافعی به بالاترین حد خود رسیده و در رسانه ها گفته می شود بیانکونری با تیاگو موتا برای فصل آینده به توافق رسیده است. با این حال هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر اخراج الگری از سوی باشگاه یوونتوس منتشر نشده است.

به گزارش توتو یووه، لوچانو موجی که از حامیان مکس الگری بود و معتقد بود بیانکونری باید او برای فصل آینده هم نگه دارد، در مورد آینده مربی یوونتوس گفت:

یوونتوس راه سکوت را انتخاب کرده که اغلب سودی ندارد؛ به ویژه زمانی که اخبار به شدت میان رسانه ها و هواداران پخش می شود. یوونتوس احتمالا به خاطر ایجاد بهانه برای تیم می ترسید و به همین دلیل الگری را به طور علنی تضعیف نکرده است. او هنوز باید سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد و فینال جام حذفی هم در راه است. به جای سکوت، یوونتوس باید همه را از تمایل خود برای اخراج الگری در پایان فصل مطلع می کرد. نیازی نبود که الگری از طریق آدریانو گالیانی این موضوع را بفهمد. گالیانی بعد از یک جلسه شام با جونتولی از قصد یووه برای اخراج الگری مطلع شده بود و به الگری اطلاع داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم