Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی ، این افرادبه همراه خانواده‌هایشان در قالب طرح "مهر درخشان" به پابوسی حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند که بیش از 50 نفر از این طلاب خارجی زیارت اولی هستند.

مسئول کاروان گفت: این گروه از زائران در مدت  حضور خود علاوه بر بهره مندی از برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس  رضوی با حضور در پایگاه آداب زیارت واقع در صحن جامع رضوی علاوه بر آشنایی با خدمات این پایگاه از کارگاه‌های نماز، تدبر در قرآن، مهدویت، آداب زیارت، مشاوره دینی، پاسخگویی به سوالات دینی و اعتقادی دیدن می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: ویژه برنامه‌های متنوعی همچون قرائت زیارت آل‌یاسین، اجرای سرود، دل نوشته به امام رضا(ع) و  سخنرانی، بیان احکام نیز در محل استقرار این زائران تدارک دیده شده است.

او گفت:این زائران به مدت 4 روز و در وعده‌‌‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام میهمان آستان قدس رضوی هستند و برای یک وعده نیز در میهمانسرای حضرت رضا(ع) از غذای متبرک متنعم خواهند شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل یک استاد دانشگاه ایرانی در آمریکا

او برای خبرآنلاین نوشته است: «من استاد دانشگاه‌ ایران هستم که هم اکنون به عنوان پژوهشگر و مدرس در ایالات متحده مشغول به کارم. اخیراً برای اخذ ویزای یک ساله عربستان از طریق اینترنت اقدام کرده‌ام تا در هفته جاری برای زیارت به عربستان سفر کنم. با این حال، ویزای من به دلیل ملیت ایرانی‌ام رد شده است. علیرغم اینکه در سامانه آنلاین ویزای عربستان، محدودیتی برای ایرانیان نمایان نیست و امکان ارائه درخواست و پرداخت هزینه با کارت اعتباری برای ایرانیان وجود دارد، درخواست ویزای فوری من که قرار بود ظرف ۲۴ ساعت صادر شود، به دلیل مسائل امنیتی و پس از آن زمان رد شد.»

این ایرانی مقیم آمریکا در ادامه توضیح داده است: «پس از پیگیری، دلیل رد شدن را ملیت ایرانی‌ام عنوان کردند. با وجود بهبودی‌های اخیر در روابط عربستان و ایران، به نظر می‌رسد که عربستان هنوز هم تمایلی به پذیرش ایرانیان، حتی آن دسته از ایرانیانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، برای زیارت عمره ندارد. خواهشمند است این موضوع پیگیری بشود. یک کشور حق ندارد به دلیل میزبانی از اماکن متبرکه ممانعتی از زیارت برای دیگر مسلمانان ایجاد نماید.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885614

دیگر خبرها

  • تشرف بانوی فنلاندی به دین اسلام در حرم رضوی
  • مشکل یک استاد دانشگاه ایرانی در آمریکا
  • باید و نبایدهای پزشکی حج سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • خدمت‌رسانی ۳۹ پایگاه امدادی هلال احمر خراسان رضوی به زائران نوروزی
  • ایجاد پایگاه‌های راهنمای زائر در ورودی مشهد/ طرح قرار زیارت با محوریت مساجد
  • تشرف ۵۰۰۰ گلستانی به حج تمتع ۱۴۰۳
  • از ۱۹ اسفندماه تا ۲۴ فروردین ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی برای پذیرش زائران نوروزی
  • پیش‌بینی تمهیدات لازم برای اسکان زائران در مشهد
  • احتمال کاهش مسافران نوروزی مشهد به دلیل ماه مبارک رمضان
  • ایجاد ظرفیت اسکان برای ۷۰۰ هزار زائر نوروزی در مشهد