Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام نور مسول بسیج دانشجوی استان مازندران به همراه عباس زاده مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بابل در دیدار با وحید فلاح رئیس واحد بابل وفاق، همدلی و اخلاق مداری در حوزه بسیج دانشجویی خاتم الانبیاء را مهمترین علل تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل دانست.

شهرام نور بیان کرد: بسیج دانشجویی در کنار کسب علم و دانش باید برای دستیابی به ارزش‌ها و اهداف بلند جایگاه علمی و فرهنگی کشور با نگاه مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاداسلامی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برای هم افزایی فرهنگی مدل‌های خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، تأکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید در فضای دانشگاه با کیفیت، تأثیرگذار و در سطح بالا انجام گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مازندران با توجه به فعالیت‌های میدانی دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: عمده ظرفیت فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی بسیج دانشجویی استان روی دوش دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی است.

  این فعال دانشجویی مطرح کرد: بیش از ۳۰۰۰ نفر دانشجویان دانشگاه‌های استان مازندران سال گذشته در قالب راهیان نور به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند که یک سوم جمعیت دانشجویی را دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران اعزام کرد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با توجه به اخلاص و ذوق وشوق دانشجویی بسیجی در فعالیت‌های فرهنگی گفت: فعالیت فرهنگی و سیاسی در بسیج دانشجویی لذت بخش و انعطاف پذیری از ویژگی‌های فرهنگ جهادی دانشجویی بسیجی است.

رئیس واحد دانشگاه آزاد بابل وفاق، بیان کرد: دانشجویان بسیج دانشجویی، کانون ها، هیأت مذهبی و تشکل‌های دانشجویی در کنار هم با همفکری و هم اندیشی و نیز در اجرایی برنامه‌های فرهنگی در فضای دانشگاه یک هدف را دنبال کنند.

وحید فلاح تصریح کرد: فعالیت کانون‌های دانشجویی عمیق و نفوذبخش باشد و برای ترویج فرهنگ دینی و انقلاب دامنه عمل را به دیگر دانشجویان دانشگاه سوق دهند.

وی افزود: ولایتی به عنوان رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاداسلامی با همکاری فرهاد رهبر رئیس دانشگاه و برنامه‌های راهبردی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در یک سال اخیر در حوزه فرهنگی و کار‌های ارزشی جهش خوبی در سطح واحد‌های دانشگاهی ایجاد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: دوستی و اتحاد بین دانشجویان در اجرای فعالیت‌های فرهنگی کیفیت و راندمان کار را افزایش می‌دهد و در مدیریت هزینه‌های بودجه فرهنگی اثربخش است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، درراستای «ارتقای تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر برای افزایش مشارکت و رضایتمندی آنان» به‌عنوان یکی از راه‌کنش‌های مهم و کلان در سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور امکان برخورداری کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه و خانواده‌های آنان از امکانات اقامتی - رفاهی واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳، ستاد اسکان نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر تشکیل و هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پذیرش میهمانان نوروزی انجام شده است.

پذیرش و رزرو اماکن اقامتی - رفاهی واحد‌ها برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به همراه منسوبین درجه یک آنها صرفاً براساس ثبت‌نام در سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی امکانپذیر خواهد بود.

هزینه اقامت به ازای هر شب اقامت در میهمانسرا، سوئیت و آپارتمان برای هر خانواده تا ۵ نفر مبلغ یک‌میلیون و 800 هزار ریال و استادسرا، خوابگاه و سایر فضا‌های آموزشی یک‌میلیون و 200 هزار ریال تعیین شده است.

به ازای هر نفر مازاد بر ۵ نفر مبلغ 600 هزار ریال تا سقف حداکثر ۱۰ نفر بلامانع است. متقاضیان اقامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر می‌توانند از تاریخ ۲۴ اسفند سال جاری تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۳ از تسهیلات و امکانات رفاهی خوابگاه دانشجویی از قبیل تختخواب، پتو، ملحفه، تلویزیون، یخچال، نمازخانه، وسایل بدنسازی، حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنند.


کارکنان بازنشسته می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از واحد‌های دانشگاهی خود همانند سایر کارکنان از امکانات اقامتی - رفاهی واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ بهره‌مند شوند.

اشکذر با حدود ۴۵ هزار نفر جمعیت یکی از نزدیک‌ترین و قدیمی‌ترین شهرستان‌های ایران در فاصله ۱۰ کیلومتری مرکز استان یزد است و جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری زیادی را در خود جای داده که مهم‌ترین آنها شامل: آسیاب آبی و حسینیه سفید اشکذر، مسجد ریگ مجومرد، موزه مردم‌شناسی اشکذر، آب انبار منحصربه‌فرد هفت بادگیری عصرآباد، مسجد حاج رجب علی اشکذر و کوه ریک چرخاب، قلعه‌های تاریخی، ماسه‌های روان، مجموعه تاریخی باغ وزیر حجت‌آباد، امامزاده سید حسین و مجموعه سلطان بندرآباد، کاروانسرای شمسی، مسجد جامع فیروزآباد، سرو کهنسال اشکذر و باشگاه‌های سوارکاری است.


از دیگر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مطرح بخش خضرآباد شهرستان اشکذر، می‌توان از درختان چنار روستای شرب‌العین با عمر بیش از ۳۰۰ سال، دشت گل‌های لاله شرب‌العین، آسیاب آبی فعال روستای هامانه، چشمه آب قل کافی‌آباد، قلعه روستای کذاب، غار طبیعی روستای هامانه، چنار قدیمی روستای طاحونه، قلعه خضرآباد، برج‌های تاریخی منطقه، کوه مسجد و تعدادی آب انبار نام برد. از جاذبه‌های تاریخی معنوی بخش خضرآباد، امامزاده سید کافی از نوادگان امام سجاد (ع) است که زائرانی از سراسر استان به ویژه در پایان هر هفته جهت زیارت به این مکان مقدس مراجعه می‌کنند.

شماره تلفن ۰۹۱۳۹۶۹۳۰۳۷ آماده پاسخگویی به متقاضیان و مسافران از سراسر کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • اجرای بیش از یک هزار و ۶۰۰ برنامه فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۴۰۲
  • رابطه تشکل‌های دانشجویی و دولت در ۱۴۰۲ بر چه مداری چرخید؟
  • راهیابی دومین تیم دانشگاه آزاد اشکذر به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی 
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • اعزام دانشجویان دانشگاه‌های سوره و هنر به راهیان نور + عکس
  • در مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه اردبیل چه گذشته؟
  • تبیین جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها