Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلفان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: ساختمان سد «تاج امیر» مردادماه سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا میرزایی در بازدید از بخش‌های مختلف ساختمان سد «تاج امیر» اظهار داشت: عملیات اجرایی سد «تاج امیر» در مردادماه سال ۱۳۹۵ طی قراردادی با قرارگاه خاتم‌الانبیا به مبلغ ۸ .۵۳ میلیارد تومان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای سد «تاج امیر» را تأمین آب شرب و صنعت بخشی از جمعیت شهر نورآباد و تنظیم بهینه آب زراعی اراضی پایین‌دست سد برشمرد و افزود: ارتفاع این سد از بستر رودخانه ۵۰ متر، طول تاج ۲۲۵ متر، عرض تاج ۸ متر و حجم مخزن ۸/۵ میلیون مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان مدت پیمان پروژه را ۳۶ ماه و پیشرفت فیزیکی آن را ۴۱ درصد عنوان کرد.

میرزایی با ابراز رضایت از عملکرد قرارگاه خاتم‌الانبیا، با اعلام اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه مناسب و مطابق با جدول زمان‌بندی پیش می‌رود تصریح کرد: با این روند  پیش‌بینی می‌شود که ساختمان سد در مردادماه سال ۱۳۹۸ به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: در صورت تکمیل پروژه و بهره‌برداری از آن برای حدود ۶۵۰ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد و می‌تواند در تولید محصولات کشاورزی و رونق اقتصادی منطقه بسیار مؤثر باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب نقده و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش‌های اجرایی و بهره برداری شهرستان نقده مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان ۱۴۰۳ مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه‌ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • ۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید