Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@11:16:50 GMT

«روياي ايراني» يک خبرنگار آمريکايي

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۶۹۳۳

«روياي ايراني» يک خبرنگار آمريکايي

خبرگزاري آريا- «کليب ماپين» خبرنگاري آمريکايي در پي اولين نامه رهبر انقلاب اسلامي به جوان هاي اروپايي و امريکايي به ايران سفر کرده و به دنبال ديدار با نويسنده نامه است؛ سفر او در قالب مستندي با عنوان «روياي ايراني» به آنتن هيسپان رسيده است.
 به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي هيسپان، مستند «روياي ايراني» (The Iranian Dream) روايت حضور 10 روزه يک خبرنگار آمريکايي به نام «کيلب ماپين» در ايران است که در پي اولين نامه رهبر انقلاب اسلامي به جوان هاي اروپايي و امريکايي به ايران سفر کرده و به دنبال ديدار با نويسنده نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مستند مي بينيم که حضور 10 روزۀ «ماپين» همزمان با ايام مهمي مانند نيمه شعبان و ارتحال امام خميني در ايران است که تجربيات ارزشمندي از ايران براي او به ارمغان مي آورد.
«کيليب ماپين» به عنوان راوي مستند در اين سفر با اقشار مختلف مردم گفت وگو مي کند و باور نمي کند که مردم ايران بر خلاف مردم کشورش اطلاعات سياسي زيادي دارند و يا اينکه در ايران کنسرت موسيقي برگزار شود و يا در کتابفروشي ها به راحتي کتاب هاي مکاتب مختلف انديشه اي پيدا شود و .....
 در اين سفر، او به مزار شهداي هسته اي ايران نيز مي رود و درباره موضوع توضيحاتي ارائه مي دهد.
مستند «روياي ايراني» به نويسندگي وکارگرداني مصطفي رضواني محصول سال 2016 قرار است در سه قسمت 25 دقيقه اي از امشب 2 بهمن ماه ساعت 20:30 (به وقت تهران) به روي آنتن هيسپان تي وي برود و در ساعات 2:30 بامداد، 7:30 و 14:30 بازپخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همصدا با دانشجویان آمریکایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، اعتراضات دانشجویی در ایالات متحده امریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه رو به افزایش است.
پلیس به سرکوب دانشجویان دست زده و  تعدادی از آنان را بازداشت کرده است. 
رژیم اشغالگر قدس هفت ماهی ست که مردم مظلوم فلسطین را در باریکه غزه به خاک و خون کشیده و هزاران نفر از جمله کودکان و زنان را به شهادت رسانده است. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • همصدا با دانشجویان آمریکایی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال