Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه سردشت از کشف و امحاء بیش از۸۰۰۰ بطری انواع مشروبات الکلی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در مناطق مرزی این شهرستان خبر داد‏.

به گزارش ایسنا، سردار موسی مرادی با تشریح جزییات عملیات این کشف مشروبات الکلی افزود: رزمندگان دلیر گردان حمزه (ع) سپاه سردشت محل فعالیت باند قاچاق و پخش مشروبات الکلی را که در مناطق مرزی سردشت فعالیت می کردند را شناسایی و طرح کشف و انهدام مشروبات الکلی و همچنین دستگیری این قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رزمندگان دلیر سپاه سردشت پس از شناسایی محل دقیق نگهداری مشروبات الکلی در مناطق مرزی سردشت در اقدامی سریع و غافلگیر کننده موفق به کشف و ضبط بیش از ۸۰۰۰ بطری انواع مشروبات الکلی بالغ بر هزینه ۲۰ میلیارد ریالی شدند که در این زمینه چندین نفر را نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند .

سردار مرادی اظهار کرد: رزمندگان سپاه سردشت با تمام امکانات برای حفظ و حراست از مرز تلاش کرده و در کنار این ماموریت ذاتی از هیچ تخلف و جرایمی که در حوزه استحفاظی موجب ناهنجاری و بی بند و باری و اشاعه فساد و منکرات در جامعه می شود چشم پوشی نخواهند کرد .


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۰۸:۲۰ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:این حادثه ۱ مصدوم داشت که بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی مصدوم حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • فرآیند ساخت یک دانخوری خلاقانه برای مرغ‌ها با بطری پلاستیکی (فیلم)
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • جزئیات جدید از مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض