Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@20:07:04 GMT

رونمایی از کتاب مطبوعات سینمایی ایران

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۷۸۷۴

رونمایی از کتاب مطبوعات سینمایی ایران

به گزارش ایسکانیوز از فرهنگسرای سرو، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه مطبوعات و افزایش سواد رسانه‌ای، مراسم رونمایی از کتاب مطبوعات سینمایی ایران را ۴ بهمن ماه، همراه با آسیب شناسی مطبوعات سینمای با حضور منتقدان امید رنجبر، جواد طوسی، خسرو دهقان و جمعی از نویسندگان از ساعت ۱۷ در سالن فرهنگسرای سرو برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین گیتی در توضیح کتاب گفته است: کتاب مطبوعات سینمای ایران در ۳۲۰ صفحه منتشر شده و نخستین نشریه ای که در این کتاب معرفی شده مجله «سینما و نمایشات» است که سال ۱۳۰۹ تنها در ۲ شماره منتشر شد و سپس به دلیلی نامعلوم انتشارش برای همیشه متوقف شد و آخرین نشریه ای هم که در این کتاب به آن پرداخته ایم «سینما روایت» است؛ در مجموع ۱۴۵ نشریه تخصصی سینمایی در این کتاب به علاقمندان سینما و رسانه معرفی شده اند.

مخاطبان برای شرکت در برنامه می توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، فرهنگسرای سرو مراجعه کنند.

502

فرهنگسرای سرو کتاب مطبوعات سواد رسانه‌ای جواد طوسی حسین گیتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۲ کتاب در زرند

طی مراسمی  با حضور مسئولان شهرستان از ۲ کتاب تازه منتشر شده  مسلم میرزایی حتکنی با عنوان‌های درسنامه مزاج شناسی در طب سنتی و مزاج من چیست؟ رونمایی شد.  

این کتاب‌ها به پژوهشی  در خصوص اهمیت مزاج شناسی و سلامتی در طب سنتی  پرداخته اند که نتایج این پژوهش به افزایش دانش و فهم ما درباره مزاج شناسی در طب سنتی کمک می‌کند و به توسعه روش‌های درمانی مبتنی بر مزاج شناسی تاکید دارد.

این مراسم رونمایی در حاشیه جشن نوروزی و با حضور  ایزدی معاون سیاسی فرماندار زرند، علی ضیاالدینی شهردار زرند ، محمد اسلامی مدیر میراث فرهنگی زرند ، حمید گلستانی مدیر اداره فرهنگ و ارشاداسلامی زرند و عموم مردم در بوستان بلوار ۱۵ خرداد برگزار شد.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فصل آخر زندگی حمیدرضا صدر
  • تداوم رونق سینمایی در نوروز رمضانی؛ گیشه به ۷۶ میلیارد تومان رسید
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم
  • رونمایی از کتاب «کبوترانه تا خدا» در قم 
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟
  • رونمایی از یک بلوغ واقعی