Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:35:19 GMT

دومین دوره مسابقات اذان و مکبری در کرج

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۷۸۷۸

دومین دوره مسابقات اذان و مکبری در کرج

خبرگزاری شبستان: دومین دوره از مسابقات اذان و مکبری در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در کرج با همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج و امور رسیدگی به مساجد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه برنامه های متنوع فرهنگی هنری و مذهبی در سطح استان البرز برگزار می شود که هر یک از این برنامه ها در راستای بزرگداشت این دهه انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین مناسب، دومین دوره از مسابقات اذان و مکبری در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در کرج با همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج و امور رسیدگی به مساجد برگزار می شود.

 

این دوره از مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال است.

 

گفتنی است، علاقمندان به منظور ثبت نام می توانند در ساعات اداری با امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با شماره تماس ۳۴۴۹۴۰۰۰ و یا  با مرکز رسیدگی به امور مساجد در ساعات اداری با شماره ۳۲۲۴۱۵۲۰ تماس حاصل بفرمایند.

 

مهلت ثبت نام از ابتدای بهمن ماه سال جاری تا هشتم همین ماه است و روز آزمون پنجشنبه ۱۲ بهمن از ساعت ۸ و نیم لغایت ۱۵ در مصلی نماز جمعه شهرستان کرج است.

 

گفتنی است، آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان روز ۱۸ بهمن پس از نماز مغرب و عشاء در مصلی کرج برگزار می گردد.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود

زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۰۱۲۹۷۳۵۲۰ در پیام‌رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

کد خبر 6098121

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم