Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@10:24:24 GMT

اعلام لیست شامپو و کرم‌های غیرمجاز +اسامی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۷۹۲۱

صراط: سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، شامپو با نام تجاری Subaru، کرم دست و صورت با نام تجاری Aloe cream و نیز پاک کننده و لکه بر کاغذ دیواری_رنگ روغن _ رنگ آکرولیک واحد HOGER با نام تجاری ARAMIS به علت نداشتن مجوزهای لازم غیر مجاز شمرده می‌شوند.

به گزارش فارس، همچنین خط چشم پنه لوپه به دلیل جعل پروانه ساخت محصول متعلق به خط چشم نارون تولید کارخانه کاج تهران و نیز کرم پودر بی کی با نام تجاری بوکاژ به همان دلیل جعل مجوز و کرم پودر نیمه جامد بی کی که به شرکت بهشت کیمیا تعلق دارد مشمول محصولات غیرمجاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان غذا و دارو در انتهای اطلاعیه خود از مصرف کنندگان خواسته است در صورت مشاهده فرآورده‌های مذکور در سطح عرضه مراتب را از طریق شماره تلفن 66405569 به اطلاع این سازمان  رساننده یا به نزدیکترین  معاونت غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی‌های سراسر کشور مراجعه کنند تا نسبت به جمع آوری آنها  از سطح عرضه اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، منجم گفت: با توجه به اینکه، نصب تابلو‌ها و بنر‌های تبلیغاتی غیرمجاز برای عابران پیاده و افرادی که قصد تردد در پیاده‌رو‌ها را دارند و یا بر روی تیر‌های برق ودرختان نصب می‌شود خطرآفرین است در همین راستا سازمان زیباسازی در چند مرحله اقدام به تذکرات و اخطار‌های کتبی می‌نماید که در صورت عدم‌همکاری اقدام به جمع آوری تابلو‌های غیرمجاز می‌کند.

به گفته وی، از ابتدای امسال تا کنون ۴۵۰ تابلو، بنر و موانع فیزیکی غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از اصناف وکسبه خواست از نصب تابلو‌های غیرمجاز و غیراستاندارد در پیاده روها، تیر‌های برق که ناایمن هستند، خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • اگر با صورت آرایش‌کرده ورزش کنیم چه خواهد شد؟
  • برای استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز جرایم سنگینی تا بیش از ۱۰۰ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز نقره‌داغ می‌شوند
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • گیاهان مفید برای رشد و تقویت مو‌های نازک
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی