Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ از بازی برابر وردربرمن می گوید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هاینکس  سرمربی باوارایی ها به تمجید از عملکرد هامس رودریگز پرداخته است.

به گزارش اشپوکس، یک شنبه تیم های وردربرمن و بایرن مونیخ از سری مسابقات هفته نوزدهم بوندس لیگا به مصاف هم رفتند که در پایان بایرن مونیخ توانست با نتیجه ۴-۲ پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوپ هاینکس، سرمربی باوارایی ها در پایان این دیدار درباره بازی تیمش صحبت کرده است.

هاینکس گفت:

 چندان روان بازی نکردیم. شلخته و کند بودیم. در خط دفاع هم خوب نبودیم. وردربرمن خوب کار کرد آن ها شبیه تیم های قعر جدولی که فقط دفاع می کنند، عمل نکردند. هنگامی که چنین برنده می شویم، تفاوتمان را به بقیه نشان می دهیم.

هاینکس درباره هامس رودریگز که در این بازی هم خوش درخشید، گفت:

او در بایرن مونیخ، پیشرفت زیادی کرده است. ذهنیت و تمرکز خوبی را به دست آورده و همیشه آماده است تا برای تیمش بجنگد. امروز هم طبق معمول، عالی کار کرد. او با تیم هماهنگ شده است.

سرمربی باوارایی ها در ادامه گفت:

برابر یک تیم خوب، بازی کردیم. آن ها ما را تحت فشار قرار دادند. خوب بازی نکردیم. این نوع بازی از وردربرمن باعث شد که ما در برابر آن ها جدی تر بازی کنیم.

هاینکس درباره مولر و لواندوفسکی نیز صحبت کرد:

مولر از روی غریزه گلزنی اش توانست در این بازی دو گل را به ثمر برساند. لواندوفسکی یک بازیکن کلاس جهانی است و در چنین شرایطی می توانید روی او حساب کنید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای کریستین فالک؛ اریک تن هاخ سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد

آیا شاهد برگشت دوباره هانسی فلیک به آلیانتس آرنا خواهیم بود؟

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب سرمربی هلندی منچستریونایتد نیست و آنها حالا به سوی گزینه محبوب هواداران چرخش پیدا کرده‌اند.

به گزارش کریستین فالک از بیلد، در باشگاه بایرن مونیخ این اجماع به وجود آمده که با توجه به نتایج ضعیف اریک تن هاخ با منچستریونایتد او دیگر از جمع نامزدهای هدایت بایرن خارج شده است. بدین‌ترتیب اریک تن هاخ سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد و سران بایرن دیگر برای این مربی هلندی اقدامی نمی‌کنند. با حذف نام تن هاخ حالا هانسی فلیک به گزینه داغ نیمکت بایرن مونیخ تبدیل شده است.

سرمربی موفق سابق بایرن مونیخ که با این تیم آلمانی موفق به کسب شش‌گانه شده است حالا جزو گزینه‌های مطرح باواریایی‌هاست و باید دید در ادامه بحث و گفتگوها بین او و سران این تیم آلمانی به چه سمت و سویی خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • ادعای کریستین فالک؛ اریک تن هاخ سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس