Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: با رعایت مسائل ایمنی در بنادر این استان، حوادث ناشی از کار و فوتی در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به‌صورت چشمگیری کاهش‌یافته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان،"محمود صابری" ضمن اعلام این خبر افزود: راه‌اندازی تجهیزات و مکانیزه شدن فرآیند عملیات، فعال شدن واحدهای HSE در شرکت‌های پیمانکار و سرمایه‌گذار بخش خصوصی، آموزش کارکنان، تجزیه‌وتحلیل حوادث و شناسایی و ارزیابی خطرات، سبب کاهش چشمگیر حوادث در بزرگ‌ترین بندر تجاری ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ایجاد واحد کار و اشتغال و رسیدگی به اختلافات کارگری و کارفرمایی در این بندر، خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری بین ادارات کل بنادر و تعاون و کار منجر به کاهش تنش‌های کارگری شده است؛ به‌طوری‌که در مقایسه با سایر استان‌ها، بنادر هرمزگان دارای کمترین تنش کارگری است.

معاون توسعه منابع و مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بر شکل‌گیری تشکل‌های کارگری به‌منظور تامین ایمنی، بهداشت‌کار و پیگیری مطالبات کارگران تأکید کرد.

صابری تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 468 پرونده کارگری در واحد کار و خدمات اشتغال بندر شهید رجایی موردبررسی قرارگرفته است.

این مقام مسئول تعهد اشتغال هدف‌گذاری شده سال 96 برای منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی را 700 تن عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، برای شماری بالغ‌بر یک هزار و 370  شغل طی 10 ماهه سال جاری ایجادشده است که بیش از سهمیه تعیین‌شده اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح

تین نیوز

آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان سه شنبه شب در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، آیین تجلیل از تلاشگران ستاد تسهیل سفرهای دریایی نوروز 1403 این اداره کل با شرکت دست اندرکاران طرح تسهیل سفرهای دریایی و خانواده های آنان با اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح در سالن شهید آوینی بندرعباس برگزار شد. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تلاش تمامی کارکنان و و دست اندرکاران کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ قدردانی کرد. 

"حسین عباس نژاد" ثبت و ارائه خدمات گردشگری دریایی به بیش از ۴ میلیون نفر سفر را مرهون تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران حوزه دریایی و بندری استان در نوروز امسال دانست.

گفتنی است؛ براساس گزارش کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی در نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۱۷ فروردین در مجموع چهار میلیون و ۶۳۲ هزارو ۷۲۱ مسافر و گردشگر از طریق بنادر و پایانه های دریایی استان هرمزگان جابه جا شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر