Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی را به عنوان رئیس ستاد هماهنگی و اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، متن حکم آیت الله جنتی به این شرح است: 

جناب مستطاب، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدرضا تقوی    دامت توفیقاته

 سلام علیکم

با عنایت به رسالت خطیر این نهاد در برنامه‌ریزی، سیاستگذاری، مدیریت و برگزاری مراسم عمومی و ایام‌الله و اهمیت خاص نکوداشت زیبنده چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف معرفی کارنامه مایه مباهات چهل ساله نظام کارآمد دینی، بازخوانی شعارهای بنیادین و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و نظر به سوابق درخشان و خدمات ماندگار در عرصه‌های گوناگون انقلابی، سیاسی و فرهنگی، تعهد و شایستگی حضرت‌عالی و بنا به پیشنهاد قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به موجب این ابلاغ جناب‌عالی را به سمت «رئیس ستاد هماهنگی و اجرایی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی، عنایات خاصه حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و ملاک عمل قرار دادن رهنمودهای گهربار ولی‌امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای  مدظله العالی تشریک مساعی و مساعدت عملی مقامات محترم  لشکری و کشوری در انجام این مأموریت مهم موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس

به گزارش جماران، مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری، عصر روز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 در مسجد جامع نارمک برگزار شد. در این مراسم که از طرف خانواده شهید مطهری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، علی، محمد و مجتبی مطهری، علی لاریجانی، محسن هاشمی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

 

دیگر خبرها

  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی