Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:26:28 GMT

انجام ۶۴ هزار مترمربع آسفالت در شهر آبدانان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۸۹۲۵

انجام ۶۴ هزار مترمربع آسفالت در شهر آبدانان

ایلام-شهردار آبدانان از انجام ۶۴ هزار مترمربع آسفالت در شهر آبدانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور هادی زاده با بیان اینکه در چند ماه اخیر بیش از ۶۴ هزار مترمربع آسفالت در شهر آبدانان انجام شده، گفت: در این مدت،۳۲ هزار مترمربع زیرسازی و ۸۸۰ متر جدول نیز انجام شده است که در مدت مشابه های سال های گذشته بی نظیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برج پرچم به ارتفاع ۴۰ متر در قسمت بردبلیه تا قبل از ایام نوروز نصب خواهد شد، افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز، مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جهت بهبود فضای سبز و گل آرایی و درختکاری در ورودی و معابر شهر هزینه می شود.

وی با اشاره به اقدامات مناسبی که در چندماه گذشته با پیگیری شورای شهر و مسئولان شهرستانی انجام شده است، گفت: تغییر و بهبود مبلمان شهری در اولویت برنامه های شهرداری و شورای شهر است که در این زمینه از مردم تقاضا داریم جهت پیشبرد اهداف و خدمات شهرنشینی همکاری لازم را با این نهاد داشته باشند و هر هر شهروند یک شهردار در نقاط مختلف شهری باشد.

شهردار آبدانان همچنین به احداث تلویزیون شهری در میدان بسیج اشاره و تصریح کرد: ساماندهی پنج شنبه بازار و میدان تره بار، اجرای آب نما در میدان ولیعصر (عج) و اجرای برنامه های شاد و متنوع جهت ترویج نشاط اجتماعی بین مردم در ایام نوروز تنها بخشی از برنامه های این شهرداری است.

ارائه ۵۰ سند برای بهره مندی مردم آبدانان از مزایای مناطق جنگی

رئیس شورای شهر آبدانان در نشست شهردار و اعضای شورای شهر با اصحاب رسانه با بیان اینکه در ماده ۱۱۲ قانون حمایت از مناطق جنگی در قانون پنج ساله ششم، ۲۵ درصد حقوق کارمندان مناطق جنگی افزایش می یابد، اما شهرستات آبدانان از این حق بی بهره مانده است.

سید حرمت الله موسوی مقدم افزود: ۵۰ سند مختلف از حضور مردم شهرستان آبدانان در دوران دفاع مقدس و دلایل محکم جهت بهره مندی مردم از مزایای این ماده قانونی با هماهنگی نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار آبدانان به استاندار ایلام ارائه شده است تا با مدیران کلان کشوری و ستاد کل نیروهای مسلح نیز رایزنی شود و مردم این شهرستان از حق خود بهره مند شوند.

رئیس شورای شهر آبدانان با اشاره به برخی اسناد موجود در خصوص حضور مردم در دوران دفاع مقدس گفت: وجود فرودگاه نظامی درآبدانان، سایت و سامانه های دفاعی، بیش از ۱۳ مورد بمباران هوایی و تقدیم دهها شهید و جانباز، انهدام چندین تیم نفاق در آبدانان و شهادت تعدادی از نیروهای مخلص توسط آنان، حضور یگان هایی از ارتش درحومه آبدانان درسال های اول جنگ تحمیلی، بهره مندی پرسنل پدافند هوایی از مزایای مناطق جنگی طبق مستندات متقن تنها بخشی از اسناد موجود در این خصوص است.

وی همچنین با اشاره به عدم بهره مندی ۷ هزار بیمه شده همگانی شهرستان آبدانان از خدمات درمانی کلینیک ها و مطب های خصوصی گفت: در نشست اخیر اعضای شورای شهر و شهردار آبدانان با استاندار ایلام، این مورد نیز بیان شد که این افراد برای انجام خدمات درمانی خود نمی توانند از مراکز درمانی خصوصی، کلینیک ها و مطب های شخصی جهت درمان استفاده کنند و مجبورند به دیگر مراکز درمانی دولتی مراجعه کنند که حجم مراجعات افزایش پیدا می کند در صورتی که بستر مراکز درمانی دولتی برای ارائه خدمات درمانی مناسب مهیا نیست.

موسوی مقدم تصریح کرد: استفاده و بهره مندی مردم از تمامی مراکز درمانی حق مردم است و شورای شهر به عنوان نماینده تام الاختیار مردم از حقوق مردم دفاع خواهد کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این میدان در تهران مسدود می‌شود

هادی حق بین با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهر تهران گفت: در مورد پروژه بزرگراه یادگار امام باید بگویم که این طرح اثر فوق العاده ای بر ترافیک مناطق جنوبی و جنوب غربی پایتخت خواهد داشت.

وی اظهار کرد: این طرح بسیار سخت و پیچیده و طاقت فرساست، بگونه ای که از ۱۰ سال پیش  متوقف مانده بود و انرژی فوق العاده ای برای رفع معارضین و اجرای پروژه به کار گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، وی در مورد رفع معارضین اجرای این پروژه گفت: اجرای این پروژه در بخش پادگان جی و اراضی مربوط به آموزش و پرورش رفع معارض شده و در اختیار ما قرار گرفته و توافقات نهایی با وزارت دفاع و ارتش انجام شده و ۷۰ درصد اراضی به لحاظ امنیت اجرا و در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

 طرح های ترافیکی برای میدان جی پیش بینی شده، بگونه ای که قرار بر این است انسداد میدان جی در شورای تأمین مطرح شود و امیدواریم هفته آینده مجوز انسداد مسیر صادر شود؛ هرچند مشکلاتی برای تردد شهروندان ایجاد خواهد شد؛ اما سعی می کنیم که در سه شیفت، این بخش از پروژه را تکمیل کنیم.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه ۴۰ درصد از پروژه بزرگراه یادگار امام در میدان جی قرار گرفته و شاید ناچار شویم پس از تصویب در کمیسیون، برخی درختان را جابجا کنیم و پس از جابجایی این درختان و اجرای طرح، فضای سبز هفت هکتاری در میدان جی و میدان فتح ایجاد خواهد شد، تأکید کرد: این پروژه در میدان فتح سه سطحی است و یک تونل ۳۵۰ متری در پروژه پیش بینی شده است.

حق‌بین با اشاره به حمایت جدی از این پروژه برای تأمین منابع با بیان اینکه  ۲۱ هزار آرماتور،تعداد دو هزار و ۵۰۰ شمع در قالب ۷۵ کیلومتر شمع گذاری در طول اجرای پروژه مورد استفاده قرار خواهد گرفت، افزود: تکنیک ساخت در دو دهانه پیش تنیده است و به همین جهت زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارد و پیش بینی ما این است که بخشی از این پروژه که ترافیک قابل توجهی از میدان فتح را برطرف می کند، در ۶ ماه آینده تکمیل کنیم و به تدریج مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه اگر شورای تأمین به انسداد میدان جی کمک نکند، کار ابتر خواهد شد و امیدواریم با مجوز شورای تأمین و همکاری پلیس و اطلاع رسانی به شهروندان، پروژه اجرایی شود، گفت: در فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی عملیات اجرایی در حال انجام است؛ هرچند پیشرفت پروژه به دلیل وجود چند معارض کند است؛ اما اعتبار رفع معارض در اختیار منطقه قرار گرفته و پس از رفع معارضین، طرح پیش خواهد رفت و امید است تا  پایان امسال این مهم  به نتیجه  برسد؛ البته دقت کنید که یکی از پلاکها حدود ۲۷ ورثه دارد و جا دارد از حمایت جانانه فروزنده معاون مالی در اجرای پروژه ها تشکر کنم.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران در پاسخ به جابجایی درختان با بیان اینکه  در مورد برخی پروژه ها در مورد جابجایی درختان ناگزیر هستیم و تمام فرآیند قانونی را طی کردند و سعی کردیم با حداقل جابجایی درخت کار را پیش ببریم، تصریح کرد: در جریان اجرای پروژه مثل رمپ و لوپ ها ما فضای سبز زیادی ایجاد می‌کنیم و در پروژه های در دست اقدام فضاهای سبز را گسترش می دهیم و در مورد درختان ما نیز حساس هستیم و دقت کافی خواهیم داشت.

حق بین با بیان اینکه پروژه پارکینگ مینابی به زودی افتتاح خواهد شد، گفت:  به زودی با نصب تلویزیون شهری و بنرها اقدامات اجرایی عمرانی را به سمع و نظر مردم می رسانیم و در میدان فتح این اقدام رخ خواهد داد تا مردم در جریان اقدامات باشند.

حق‌بین در پاسخ به سوالات اعضای شورای شهر تهران با بیان اینکه در مورد آسفالت باید بگویم که آسفالت حاصل ساعتها تلاش کارگران است که از آنها تشکر می کنم،  گفت:  ۳۲ کمیته آسفالت در سال گذشته برگزار شد . تاکنون در ۵۷۰۰  نقطه عملیات آسفالت انجام شد و ۹۰ هزار نقطه لگه گیری شد.

وی با اشاره به تحویل ۳۰ هزار تن برای آسفالت مدارس، گفت: محوطه ۲۶۰ مدرسه در سال گذشته آسفالت شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع