Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله روحانی منش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 288 مرد و 6 زن به خاطر جرائم غیرعمد در حال حاضر پشت میله های زندان قرار دارند.
وی یادآوری کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان دی ماه نیز 205 تن از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد این استان آزاد شدند.
وی بیان کرد: کل بدهی این افراد، 188 میلیارد و 576 میلیون ریال بود که 79 میلیارد و 679 میلیون ریال آن توسط شاکیان پرونده بخشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: افرادی که در 10 ماهه امسال آزاد شدند شامل 20 مددجو ناتوان در پرداخت دیه، 147 محکوم مالی و 38 تن از محکومان ناتوان در پرداخت مهریه و نفقه هستند.
روحانی منش افزود: با تعامل و همکاری شرکت های بیمه گر، 16 میلیارد و 303 میلیون ریال از بدهی محکومان دیه ناشی از سوانح رانندگی تامین شد.
وی اضافه کرد: پس از ارسال پرونده های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارت های بدنی و دریافت 15 میلیارد و 185 میلیون ریال، شماری از مددجوان از بند زندان آزاد شدند.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: 30 میلیارد و 98 میلیون ریال از مجموع بدهی محکومان به صورت اعسار به تقسیط تامین و پذیرفته شده است.
وی بیان کرد: مابقی بدهی زندانیان از طریق آورده محکوم و پرداخت 24 میلیارد و 508 میلیون ریال تسهیلات توسط بانک های عامل ملت، تجارت، صادرات و رفاه کارگران تامین و پرداخت شد.
شماره حساب های سیبای بانک ملی 0106329555001 حساب جام بانک ملت 2030303037 به نام ستاد دیه برای دریافت کمک های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند پیش بینی شده است.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید چگینی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال (۱۴۰۳) که با هدف ارایه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابر بدهکاران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه تاکید کرد: ارایه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

وی عنوان کرد: مدیران‌عامل شرکت‌های گاز استانی به عنوان رییس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

الزام پرداخت مطالبات برای توسعه طرح‌های شرکت ملی گاز ایران

مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گفت: وصول مطالبه‌ها و بهینه‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است. کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6088516

دیگر خبرها

  • اصلاح نژاد ۱۵ هزار راس دام سبک در استان همدان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است