Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@16:44:25 GMT

تجمع اعتراضی معلمان حق التدریسی یزد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۳۹۳۵۰

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،یکی از معلمان حق‌التدریسی با اشاره به طرح خرید خدمات آموزشی در دولت که زیر نظر آموزش‌ وپرورش اجرا شده گفت:  تمام معلمان حق‌التدریس دارای مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس و دکترا و بیشتر از خانواده‌های فرهنگی هستند.

به گفته وی این طرح برای اولین بار  در یزد با حقوق دریافتی چهارصد هزار تومان اجرا شد و الان میانگین حقوق 700 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معلم یزدی افزود: برغم این که  بهترین عملکرد ممکن را معلمان حق‌التدریسی داشتند   اما با توجه به حقوق 700هزارتومانی و بیمه 21 روزه و البته معوقاتی که  از فروردین تا به امروز یعنی 9 ماه حقوقی دریافت نکرده‌ایم این بازدهی و عملکرد پایین می‌آید.

یک معلم معترض دیگر گفت: ازلحاظ امنیت شغلی وقتی اعتراضی راجع به حقوق و مزایا می‌شود به‌راحتی می‌گویند که اگر راضی نیستید از این شغل انصراف دهید. وی گفت خیلی از مسئولین به ما گفته اند نامه‌نگاری‌هایی که طی سه سال  انجام‌شده هیچ فایده‌ای ندارد.

یکی دیگر از معلمان حق‌التدریسی معترض گفت: در حال حاضر سه ماه از سال تحصیلی گذشته، اما هنوز قرارداد مشخصی برای ما وجود ندارد، ما امنیت شغلی نداریم و از 365 روز سال 169 روز حقوقی در کار نیست وی گفت این مشکل بسیار بزرگی برای ماست که 6 ماه حقوق و بیمه‌ای نداشته باشیم

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۳۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این تجمع به همت بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در جلوی نمازخانه این پردیس برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان، اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان دانشگاه برخورد خشن نیروهای نظامی به دستور سران این کشورها در سرکوب دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا و اروپا را شدیداً محکوم کردند.

آنها این رفتار متناقض جهان سلطه و استکبار جهانی را خلاف ادعاهای همیشگی آنها در زمینه حقوق بشر دانسته و این رفتارها را نشان ادعای دروغین آنها در عرصه حقوق بشر دانستند.

در پایان نیز بیانیه دانشجویان در این زمینه قرائت شد و دانشجویان با حضور در نمازخانه پردیس نماز خود را به نیت آزادی قدس شریف اقامه کردند.

کد خبر 6093571

دیگر خبرها

  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی / مخالفت مردم با قطع درختان + ویدئو
  • (ویدئو) تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی؛ مخالفت‌ها با قطع درختان
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین نشان از عدم پایبندی مدعیان حقوق بشر به آزادی است
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • بازخورد مثبت و اعتماد دانش آموزانم مایه آرامش من است
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد