Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جوانان خشمگین فلسطینی عکس‌های مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا را به نشانه محکومیت سفر وی به فلسطین اشغالی آتش زدند.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، جوانان فلسطینی همچنین شعارهایی علیه دونالد ترامپ Trump رئیس جمهور آمریکا سردادند و تصمیم وی را درخصوص به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت فلطین اشغالی و همچنین انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌ها و احزاب فلسطینی روز سه شنبه آینده را روز خشم اعلام کرده اند.

همچنین نیروهای ملی و اسلامی فلسطین سفر مایک پنس معاون به قدس اشغالی را محکوم کردند.

این نیروها در بیانیه ای مواضع آمریکا را که هدفش نابودی مسأله فلسطین است محکوم کردند و از فلسطینی ها خواستند سفر شوم پنس را محکوم و رد کنند.

این نیروها همچنین در بیانیه خود از اعتصاب عمومی و فراگیر در روز سه شنبه در قدس اشغالی خبر دادند.

مایک پنس یکشنبه شب در آغاز سفر دو روزه خود به فلسطین اشغالی وارد قدس شد و به زودی با شماری از مقامات اسراییلی دیدار و در کنست سخنرانی خواهد کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی در شرق لبنان/ آمادگی حزب الله برای پاسخ عبرت‌آموز به صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس

رژیم صهیونیستی با حمله دوباره به شرق لبنان تلاش می کند جبهه شمال سرزمین های اشغالی را آرام کند و کار را در نوار غزه یکسره کند.

سرویس جهان مشرق - نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب (بیست و یکم اسفند) برای دومین بار در دو هفته گذشته، مناطقی از استان بعلبک در شرق لبنان از جمله «اطراف مدرسه المهدی شمسطار، انبار السجاد در جرود طارایا و ایستگاه برق دار الامل» را هدف قرار داد و در این حملات حداقل یک تن شهید و شماری مجروح شدند.

شهر راهبردی بعلبک از شرق به مرز سوریه متصل می شود و تنها ۵۰ کیلومتر با دمشق فاصله دارد و از محور جنوب غربی هم در فاصله حدود ۵۸ کیلومتری شهر بیروت قرار دارد؛ از سویی دیگر فاصله بعلبک با مرزهای فلسطین اشغالی حدود ۹۵ کیلومتر است.

براساس اطلاعاتی که یک منبع میدانی در اختیار گذاشته است، حملات هوایی صهیونیست ها به شرق لبنان با هدف افزایش فشار بر جبهه جنوب انجام شده تا حزب الله در نهایت مجبور شود از مرزهای مشترک با شمال سرزمین های اشغالی عقب نشینی کند.

این منبع میدانی با بیان این که در روزهای اخیر مذاکرات فشرده میان نمایندگان دولت آمریکا و لبنان برای اجبار حزب الله به عقب نشینی از مناطق مرزی در جریان بود، گفت: صهیونیست ها با هدف قرار دادن دوباره بعلبک قصد دارند به حزب الله پیام دهند اگر عقب نشینی نکند، دامنه درگیری ها در لبنان افزایش می یابد.

این منبع میدانی با تاکید بر این که جبهه مقاومت از تهدیدها هراسی ندارد، افزود: حزب الله با ترس و ارعاب غریبه است و در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی هم با قدرت وارد میدان شد و در دو مرحله حداقل ۱۰۰ راکت به سمت پایگاه های نظامی در جولان اشغالی در شرق سرزمین های اشغالی شلیک کرد.

به گفته این منبع میدانی، راکت های حزب الله که آژیر خطر در سراسر جولان اشغالی را به صدا درآورد به پایگاه های آموزش نظامیان، مقر فرماندهی دفاع هوایی و موشکی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه کیلع و پایگاه موشکی و توپخانه ای در منطقه یوعاف و یگان های توپخانه‌ای حومه شلیک شد.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

این منبع میدانی از عبور بیشتر راکت ها از سامانه دفاع هوایی صهیونیست ها و اصابت با مواضع از پیش تعیین شده خبر داد و اضافه کرد: این عملیات، سنگین ترین پاسخ حزب الله به رژیم صهیونیستی از ابتدای شروع تبادل آتش و درگیری‌ها در نوار مرزی بود.

وی افزود: یگان توپخانه حزب الله هم با موشک کوتاه برد و البته حجم تخریب بالا «برکان» چند موضع ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق مهمی از جمله «الجرداح، جل العلام، حدب یارین، برکه ریشه» در نوار مرزی به صورت دقیق هدف قرار داد.

این منبع میدانی که تحولات را در نوار مرزی جنوب لبنان و شمال سرزمین های اشغالی از نزدیک دنبال می کند، خاطرنشان کرد: حزب الله برای پاسخ به هر ماجراجویی صهیونیست ها آماده است و با این عملیات که یک هشدار جدی بود، نشان داد هراسی برای هدف قرار دادن عمق سرزمین های اشغالی ندارد و هر لحظه امکان دارد وضعیت غیرقابل مدیریت شود.

این منبع میدانی افزود: مذاکرات دو جانبه آمریکایی ها با لبنان به بن بست رسیده و حزب الله با هرگونه عقب نشینی که توقف جنگ در نوار غزه و رفع محاصره مردم جنگ زده فلسطین را شامل نشود به شدت مخالفت کرده و اجازه نخواهد داد شهرک نشین های چندملیتی صهیونیست به شمال سرزمین های اشغالی بازگردند.

وی با اشاره به این که آمریکایی ها از همان روزهای ابتدایی تبادل آتش در نوار مرزی جنوب لبنان و سرزمین های اشغالی به دنبال عقب نشینی حزب الله بودند، تصریح کرد: مذاکرات آمریکایی ها یک طرفه بوده اما در مجموع دستاوردی برای آنان نداشته است.

این منبع میدانی به پشت پرده تلاش آمریکایی ها برای توقف درگیری ها در این محور اشاره و خاطر نشان کرد: ارتش رژیم صهیونیستی با آرام کردن جبهه شمالی قصد دارد، نیروهای مستقر شده خود در این محور را به سمت نوار غزه اعزام کند تا فشار را بر مردم جنگ زده چند برابر کند اما با پاسخ قاطع حزب الله ناکام مانده است.

به گزارش مشرق، برخی رسانه ها اعلام کرده اند، صهیونیست ها تا پانزدهم ماه مارس (۲۵ اسفند) به آمریکایی ها برای به نتیجه رساندن مذاکرات فرصت داده اند و مدعی شده اند اگر حزب الله عقب نشینی نکند این رژیم حملات زمینی و هوایی کسترده ای را علیه لبنان آغاز می کند اما در مقابل هم منابع میدانی از آمادگی حزب الله برای پاسخ تاریخی به صهیونیست ها خبر داده اند و تاکید کرده اند واکنش حزب الله معادلات

دیگر خبرها

  • رئیس تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به دلیل اختلاف با نتانیاهو استعفا کرد/ رژیم صهیونیستی کرانه باختری را به پایگاه نظامی تبدیل کرده است/ شلیک بیش از ۱۰۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز / هشدار آژانس اطلاعاتی آمریکا در رابطه با تشدید تنش در منطقه + ع
  • حمله همزمان حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی
  • اقتصاد کشاورزی رژیم صهیونیستی تحت ضربات حزب الله
  • گروه‌های مقاومت فلسطینی دور جدید حملات ارتش صهیونیستی به بیمارستان شفا را محکوم کردند
  • جزئیات ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی در شرق لبنان/ آمادگی حزب الله برای پاسخ عبرت‌آموز به صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • الحوثی: آمریکایی‌ها با عقوبت سختی مواجه خواهند شد
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
  • فعال شدن گسل ژئوپلیتیکی در فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی به پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • تحریم جشنواره قلم آمریکا در حمایت از فلسطین