Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:41:38 GMT

نامزدهای بدترین‌های سینما در 2017

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۰۰۷۸

نامزدهای جوایز سالانه تمشک طلایی برای معرفی بدترین‌های سال سینما با حضور چهره‌های سرشناس و برنده اسکار اعلام شد. ناطقان: به نقل از هالیوود ریپورتر، از مهمترین فیلم‌های حاضر در بخش‌های مختلف جوایز "تمشک طلایی" می‌توان به «ترانسفورمرها: آخرین شوالیه»، «مومیایی» با بازی «تام کروز» و «پنجاه طیف تاریک‌تر» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«مومیایی» (The Mummy)، «ترانسفورمرها: آخرین شوالیه» (Transformers XVII: The Last Knight)، «پنجاه سایه تاریک‌تر» (Fifty Shades Darker)، «فیلم ایموجی» (The Emoji Movie) و «گارد ساحلی» (Baywatch) فیلم‌هایی هستند که برای جایزه تمشک طلایی بدترین فیلم سال رقابت می‌کنند.
«خاویر باردم» (مادر)، (مل گیبسون) (خانه بابا ۲)، «راسل کرو» (مامی)، «آنتونی هاپکینز» (تصادف) و (ترانسفورمرها: آخرین شوالیه) نامزدهای نامدار بدترین بازیگر نقش مکمل مرد سال هستند و نام «سوزان سراندون» نیز در میان نامزدهای تمشک طلایی بدترین نقش مکمل زن به چشم می‌خورد.
در شاخه بدترین بازیگر زن سال نیز «جنیفر لاورنس» بازیگر برنده اسکار برای فیلم «مادر»، «اما واتسون» برای فیلم «دایره»، «کترین هگل» برای فیلم «فراموش‌ناشدنی»، «داکوتا جانسن» برای فیلم «پنجاه طیف تاریک‌تر» مهم‌ترین نامزدها هستند و در شاخه بدترین بازیگر مرد سال نیز نام چهره‌های سرشناسی چون «تام کروز» (مومیایی)، «جانی دپ» (دزدان دریایی کارائیب: مرد مرده قصه نمی‌گوید)، «مارک والبرگ» (خانه بابا ۲) و (ترانسفورمرها: آخرین شوالیه) و «زاک افرون» (گارد ساحلی) دیده می‌شود.
«دارن آرنوفسکی» (مادر)، «مایکل بِی» (ترانسفورمرها: آخرین شوالیه)، «جیمز فولی» (پنجاه طیف تاریک‌تر)، «الکس کورتزمان» (مومیایی) و «آنتونی لئونیدیس) نیز نامزد تمشک طلایی بدترین کارگردانی سال هستند.
مراسم اعطای جوایز تمشک طلایی روز سوم مارس (۱۲ اسفند)، یک روز پیش از مراسم اسکار ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: بدترین‌های سینما ، تمشک طلایی ، سال 2017

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیشرفت صنعت شیرآلات به بهبود مشخصات فنی محدود نشده و امروزه شاهد تولید این محصولات در رنگ‌های متنوع می‌باشیم. در این میان به نظر می‌رسد که توجه بسیاری از مردم به سمت رنگ‌های طلایی و سفید جلب شده و انتخاب یکی از آنها برایشان دشوار باشد. در مقاله پیش رو به این سؤال پاسخ می‌دهیم که شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟

بهترین رنگ‌های شیرآلات

قبل از پرداختن به پرسش مطرح شده، لازم است پیش از خرید شیرآلات، مبحث رنگ را تا حدودی بررسی کنیم. با توجه به تنوع سلیقه‌ها به طور قطعی نمی‌توان گفت که بهترین رنگ شیرآلات کدام است؛ علاوه بر این در هنگام انتخاب رنگ شیرآلات باید سبک دکوراسیون و رنگ‌های به کار رفته در آن را نیز در نظر گرفت.

سوای از بحث زیبایی، رنگ شیرآلات را باید از نظر نوع و کیفیت آبکاری، میزان لکه پذیری، مقاومت در برابر خط و خش، دوام در برابر عوامل پوسیدگی یا خوردگی، ثابت ماندن رنگ و قیمت بررسی نمود.

امروزه علاوه بر شیرهای رایج کروم مات و براق (همان شیرآلات نیکل کروم استیل یا نقره‌ای رنگ) شاهد عرضه انواع شیرآلات به رنگ‌های طلایی، رزگلد، برنزی، مشکی، سفید و رنگ‌های فانتزی (سبز، قرمز، صورتی، بنفش، آبی، زرد، نارنجی و ...) می‌باشیم.

لازم به توضیح است که رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و نقره‌ای به راحتی با سایر رنگ‌ها هماهنگی پیدا می‌کنند؛ اما افرادی که قصد دارند، ظاهر متفاوتی به دکوراسیون خود ببخشند، ترجیح‌ می‌دهند محصولی غیر از شیرآلات به رنگ کروم انتخاب کنند. از طرفی برخی افراد رنگ مشکی را دلگیر دانسته و در موارد خاصی به سراغ آن می‌روند.

اینجاست که پای انتخاب بین شیرآلات سفید یا طلایی به میان می‌آید. در قسمت‌های بعدی این محصولات را بیشتر معرفی نموده و در نهایت آنها را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

شیرآلات سفید

شیرآلات سفید، گزینه‌ای عالی برای دکوراسیون مدرن به شمار می‌روند. رنگ سفید را می‌توان با رنگ‌های روشن یا رنگ‌های تیره متضاد ست کرد.

کیفیت شیرآلات سفید

شیرآلات سفید ممکن است، از جنس چینی، پلاستیک یا آلیاژ برنج باشند که با توجه به معایب پلاستیک، چینی و فلزاتی مانند سرب، شیرآلات برنجی، محصولاتی استاندارد به شمار رفته و خرید آنها توصیه می‌شود.

معمولاً آبکاری شیرآلات برنجی سفید به روش پی وی دی و یا با استفاده از رنگ‌ پودری-کوره‌ای انجام می‌شود. شیرآلاتی که با این روش آبکاری می‌شوند، مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و پوسته پوسته شدن دارند. برای اطمینان از کیفیت شیرآلات سفید رنگ، آنها را در فضای روشن بررسی و دقت کنید که ترک یا رنگ پریدگی نداشته باشند.

مزایای شیرآلات سفید

علاوه بر موضوع ست شدن رنگ سفید یا سایر رنگ‌ها، شیرآلات سفید از مزایای زیر برخورداراند:
• رنگ سفید تکراری نمی‌شود.
• شیرآلات سفید، آثار لکه آب یا اثر انگشت را کمتر نشان می‌دهند.
• نظافت شیرهای سفید رنگ، راحت است.
• وجود شیرهای سفید رنگ در فضای حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه، جلوه‌ای شیک و پاکیزه به محیط می‌بخشد.

معایب شیرآلات سفید

تنها ایرادی که می‌توان برای شیرآلات سفید بیان کرد، قیمت بالاتر آنها نسبت به شیرهای رایج کروم است که این موضوع در مقایسه با پیچیده‌تر بودن فرآیند آبکاری شیرآلات سفید و کیفیت آنها چندان به چشم نمی‌آید.

ناگفته نماند که شیرآلات چینی سفید رنگ، شکننده هستند؛ اما نمونه‌های برنجی این محصولات از نظر استحکام، تفاوتی با سایر شیرآلات ندارند.

شیرآلات طلایی



شیرآلات طلایی، ظاهری لوکس و منحصر به فرد به فضا می‌بخشند؛ به همین دلیل بیش از شیرآلات رنگی، مورد استقبال قرار گرفته‌اند. این شیرها در دو نوع طلایی مات و طلایی براق تولید می‌شوند.

کیفیت شیرآلات طلایی

همانند سایر محصولات مشابه، بهترین شیرآلات طلایی از جنس برنج هستند. این شیرها، عموماً به شیوه PVD آبکاری می‌شوند که جدیدترین و مقاوم‌ترین نوع آبکاری به شمار می‌رود.

مزایای شیرآلات طلایی

مهم‌ترین مزایای نصب شیرآلات طلایی در منزل یا محل کار عبارتند از:
• چشمگیر بودن رنگ طلایی و نشان دادن جزئیات طراحی شیرآلات
• دوام و کیفیت بالای آبکاری
• رنگ طلایی با لوازم آشپزخانه به راحتی ست می‌شود.
• ظاهری لاکچری به فضا بخشیده و در مکان‌های مختلف، قابل استفاده هستند.

معایب شیرآلات طلایی

ایراد بارز شیرآلات طلایی براق، این است که تا حدودی لک یا اثر انگشت را نشان می‌دهند. اگر وجود تعداد اندکی لکه آب بر روی شیر، شما را آزار می‌دهد، توصیه می‌کنیم، شیرآلات طلایی مات را انتخاب کنید که از نظر لکه پذیری در گروه بهترین شیرها قرار می‌گیرند.

ایراد دیگر شیرآلات طلایی، قیمت بالای آنهاست که با توجه کیفیت بالاتر آبکاری، دوام و مقاومت در برابر عوامل محیطی، این مسئله را می‌توان نادیده گرفت.

شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی

پس از معرفی شیرآلات سفید و شیرآلات طلایی و بررسی مزایا و معایب آنها، نوبت به آن رسیده که به پرسش مطرح شده در ابتدای مقاله پاسخ دهیم.

اگر قسمت‌های قبل را به درستی مطالعه کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که شیرآلات سفید، همچنین شیرهای طلایی مات و براق، همگی از اقلام لوکس و باکیفیت حوزه خود محسوب می‌شوند.

به عبارت دیگر ابتدا باید تلاش کنید، به سراغ برندهای معتبر رفته، نمونه‌های اصل و باکیفیت شیرآلات را انتخاب کنید. حال آنچه باقی می‌ماند، سلیقه شما و هماهنگی شیرآلات با دکوراسیون مکانی است که نصب می‌شوند. در صورتی که هنوز هم برای انتخاب یکی از رنگ‌های نام برده تردید دارید، به توصیه‌های زیر توجه کنید:

• اگر عدم نمایش لکه‌ها و راحتی نظافت شیرآلات، برایتان اهمیت دارد، حتی‌ الامکان به سراغ شیرهای سفید بروید.
• اگر کوچترین لکه‌ای بر روی شیر، ناراحتتان می‌کند و در عین حال رنگ طلایی را دوست دارید، توصیه‌ می‌کنیم شیرآلات طلایی مات را انتخاب نمایید.
• در صورتی که کیفیت و دوام آبکاری شیر بیش از هر چیز برایتان اهمیت دارد، به احتمال زیاد شیرآلات طلایی مات، بهترین گزینه برای شما خواهند بود.
• اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که آب آن املاح و رسوبات زیادی دارد، بهتر است، شیرآلات سفید رنگ را انتخاب کنید.

نتیجه پایانی

به عنوان یک پاسخ نهایی برای سؤال شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی باید گفت که انتخاب هر کدام از اینها مزایای خاص خود را دارد و تا حدودی وابسته به شرایط شما می‌باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود، قبل از اقدام به خرید، اهداف خود را مشخص نموده، سلیقه شخصی و مشخصات ظاهری مکان مورد نظر را در نظر بگیرید.

کد خبر: 1229127 برچسب‌ها دانستنی ها

دیگر خبرها

  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • (ویدئو) فجیع‌ترین و بدترین پرونده قتل به روایت یک کارآگاه
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • روایت آقای کاراگاه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌ای که داشت | فیلم