Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان – ايرنا – معاون صنايع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 2.52 هزار ميليارد ريال براي راه اندازي شرکت کيلوس با محصول نوشيدني بر پايه مالت سرمايه گذاري شده است.

علي کلانتري روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: شرکت کيلوس به عنوان نخستين توليدکننده نوشيدني بر پايه مالت کشور، ظرفيت توليد 85 هزار تن انواع نوشيدني ماء الشعير را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآورشد: در مجموع تاکنون براي راه اندازي اين واحد صنعتي مستقر در شهرستان ابهر، 2 هزارو 520 ميليارد ريال سرمايه گذاري شده است.
کلانتري اظهار کرد: با بهره برداري از مرحله نخست اين واحد صنعتي براي 150 نفر اشتغال ايجاد مي شود و ميزان اشتغالزايي مرحله دوم آن به 50 نفر مي رسد.
معاون صنايع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تمام اقدامات لازم در اين واحد صنعتي براي بهره برداري فاز نخست انجام شده است.
وي خاطرنشان کرد: در زمينه مرحله دوم اين واحد صنعتي که بخش زير بناي توليد و برج مالتينگ محسوب مي شود، ماشين آلات مورد نياز خريداري شده و آماده نصب است.
شرکت کيلوس در شهرستان ابهر واقع شده است. در اين واحد صنعتي عصاره مالت از تخمير جو توليد شده و به نوشيدني بر پايه مالت تبديل مي شود.
3001/6085
خبرنگار: مينا افشاري ** انتشار: رويا رفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسئول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره‌مند شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آنها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد