Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ ناصر حکیمی معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در هفتمین همایش سالیانه بانکداری الکترونیک گفت: اگر در حوزه‌ی بانکداری از مسیر سنتی حرکت کنیم، هرج و مرج به وجود می آید چون تکنولوژی منتظر ما نمی ماند.

او با بیان اینکه سیر تحولات فناوری در کشور چهار محور است، افزود: تمرکز عمده روی سامانه ها، تمرکز روی دسترسی پذیری به جای محصولات جدید و عدم ارائه محصولات ترکیبی از مشکلات و چالش های فناوری های نوین مالی است که مثلا در مورد محصولات ترکیبی بانک های موجود می توانند حساب ها و سپرده های دیگر بانک ها را در اختیار داشته و با ارتباط حساب ها به مستری خدمات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حکیمی خاطر نشان کرد: بانک ها برای کارکردن با افرادی که در بخش فناوری مالی هستند احتیاط می کنند که لازم است اطمینان خاطر به بانک ها داده شود که به رسمیت شناختن فناوری ها و فرآیندهای جدید یکی از راهکارهای مواجه با چالش ها است و اگر یک بانک در قسمتی نوآوری داشت باید روش مواجه با آن مشخص باشد.

حکیمی با بیان اینکه تغییرات در بازار فناوری مالی لحظه ای و آنی است تاکید کرد: در بازار فناوری مالی فرصت تحلیل وجود ندارد هم چنین با وجود فین تک ها مسولیت ها مختلط می شوند و لازم است ساختار جدیدی برای فناوری ارائه شود و ساختارها باید به قدری مستحکم باشد که جواب مقتضی را سریع بدهد و در برابر ویروس ها و تهدیدات ایستادگی کند.


خبر در حال تکمیل...


402

بانک فناوری بازار مالی سامانه محصولات سپرده بانکی الکترونیک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است

علی سلاجقه، در پنجاهمین جلسه کارگروه ملی مدیریت پسماند که با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو در این کارگروه برگزار شد، بیان کرد: آیندگان از ما در خصوص آتش زدن سرمایه‌ها خرده خواهند گرفت و باید با تفکیک زباله از مبدا به سمت کاهش زباله سوزی حرکت کنیم. لازم است همه ما مکلف باشیم در کنار برنامه‌های زودگذر و کوتاه مدت برنامه دراز مدت اصلی ما تفکیک زباله از مبدا باشد که در صورت فرهنگ سازی اثر ماندگاری هم برای کشور دارد.

وی ضمن تبریک روز معلم، افزود: گزارش‌های ارائه شده از سوی استان‌های ایلام و گیلان امیدوار کننده است و این استان‌ها می‌توانند الگوی مطلوبی برای کشور باشند. همچنین سایر استان‌ها هم باید از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی استفاده لازم را ببرند تا مردم با روحیه‌ای شاد توانایی مشارکت در تمام زیرساخت‌ها را داشته باشند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: گزارش‌ها نشان دهنده این است که دولت به صورت اصولی و میدانی به این حوزه ورود پیدا کرده و در حوزه اقتصاد و محیط زیست یکی از میثاق‌های ملی دولت کنترل تراز آلاینده محیط زیستی و حرکت آن به سمت شیب منفی است.

سلاجقه در خصوص لزوم استفاده از فناوری‌های نوین در بحث مدیریت پسماند، گفت: ما در حوزه فنی، اقتصادی، محیط‌زیستی و پیوست‌های فرهنگی از ظرفیت‌های دانش بنیان کشور در تمام سطوح حمایت و استفاده می‌کنیم و از آنجا که ظرفیت و توانایی جوان‌ها در تمام زمینه‌ها نمایانگر است انتظار می‌رود وارد میدان شده و در صورت نبود یک فناوری به تعقیب، بررسی و ایجاد آن بپردازند.

وی با اشاره به معذوریت و محدودیت‌های موجود در کشور یادآور شد: لازم است با تدبیر در خصوص مؤلفه‌های موجود در حوزه محیط زیست و اقتصاد با انتخاب بهترین گزینه به انجام کار پرداخته شود تا با انجام تکلیف برای کشور پاسخگوی مردم باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند