Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:10:21 GMT

پرونده سرقت از طلافروشی کلیدنخورده، بسته شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۱۳۱۸

پرونده سرقت از طلافروشی کلیدنخورده، بسته شد

پلیس آگاهی تهران قبل از اینکه سارقان اقدام به طلافروشی کنند در جریان تعقیب و گریز ۴ سارق را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با اشاره به ناکام ماندن سارقان در سرقت از طلافروشی گفت: با توجه به اشراف اطلاعاتی پلیس و رصد مجرمان سابقه دار همکاران ما در پلیس آگاهی از چند روز پیش متوجه اقدامات تعدادی سارق سابقه دار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: این سارقان با تشکیل باندی چهار نفره سرقت از یک طلافروشی را برنامه ریزی کرده بودند و بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردیم قرار بود صبح امروز یک طلافروشی در خیابان یافت آباد مورد سرقت قرار گیرد.

سرهنگ یاراحمدی اضافه کرد: ساعت ۱۰ صبح امروز قبل از اقدام برای سرقت نیروهای ما به تعقیب خودروی سارقان پرداختند و فرمان ایست به آنها دادند اما سارقان نسبت به فرمان ایست بی توجهی کرده و گریختند.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: همکاران من با استفاده از قانون به کارگیری سلاح تیراندازی کردند و یکی از سارقان از ناحیه ران پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری سارقان گفت: خودروی سارقان یک دستگاه پراید بود که پلاک آن مسروقه بود اما خود خودرو سرقتی نبود ضمن اینکه از متهمان یک کلت و تعدادی سلاح سرد و قمه کشف و ضبط شد.

سرهنگ یاراحمدی اضافه کرد: در این عملیات همچنین زنی که با چهار متهم همکاری می کرد نیز دستگیر شد.

وی در پایان گفت: بعد از بازجویی ها و اطلاعات به دست آمده متوجه شدیم این متهمان در مخفی گاه خود دلار جعلی نیز دارند که پس از بررسی محل ۱۲۰ هزار دلار تقلبی نیز کشف و ضبط شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد