Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد زنگنه فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مدیریت شهری منطقه 19 از ابتدای دی ماه با مشارکت عوامل خدمات شهری، معاونت حمل و نقل و ترافیک و شهرداری های نواحی محل و زمان تردد وانت بار و چرخی ها در معابرو بزرگراه ها را شناسایی و بانک اطلاعاتی از آنها تهیه کرده است.
وی ادامه داد: هماهنگی های لازم با پلیس راهور و نیروهای انتظامی جهت برخورد با وانتی های متخلف که اغلب اسقاطی هستند و باعث ایجاد گره ترافیکی و آلودگی زیست محیطی می شوند، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زنگنه فر بر شناسایی نقاط سد معبر در نواحی این شهرداری تاکید کرد و افزود: شهرداران نواحی با به کارگیری پتانسیل های موجود در موقعیت جغرافیایی نواحی و تمامی اکیپ حریم بان، معبربان و شهربان می توانند در شناسایی و برخورد با عوامل سد معبر تسهیل ایجاد کنند.
وی بر رفع مشکلات سد معبر و ساماندهی مشاغل مزاحم با رعایت کامل حقوق شهروندی و حفظ محیطی آرام و مناسب برای شهر و شهروندان در نقاط مختلف منطقه تاکید کرد و با اشاره به کارگیری مجموعه عوامل و نیروها برای مقابله با متخلفان یادآور شد: با گسترش سد معبر زمینه افزایش آسیب های اجتماعی و روانی فراهم می شود و این معاونت با مشارکت تمامی عوامل و همکاری ارگان های نظامی و انتظامی در جهت رفع و ساماندهی این معضل از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
معاون شهردار منطقه 19 با اشاره به مشارکت پلیس راهور منطقه در این طرح خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و نظارت عوامل خدمات شهری در سه شیفت کاری مقرر شد در حال حاضر همه روزه از ساعت 12 تا 17 بعد ازظهر با حضور نیروی راهور با عوامل سد معبر مقابله شود.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
3218/6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با گلایه‌مندی از موضوع سد معبر در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر و به ویژه خیابان‌های امام خمینی (ره) و عطایی اظهار کرد: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم ناراضی هستند.

وی افزود: ترافیک شهر ارومیه، سد معبر و مشاغل مزاحم را به خیابان‌های فرعی کشانده و این موضوع شهروندان را دچار مشکل کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم معترض هستند و متأسفانه در اکثر نقاط شهر سد معبر به وضوح قابل مشاهده است.

منافی با اشاره به تدابیر لازم و اساسی برای ساماندهی مشاغل مزاحم تصریح کرد: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه در سال‌های گذشته اقدامات زیادی نسبت به رفع مشاغل مزاحم انجام داده است اما کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

کد خبر 751130

دیگر خبرها

  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی