Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائمشهر - فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از کشف ۲۹۹ عدد سکه قدیمی متعلق به دوره ساسانی و دستگیری ۳ قاچاقچی اشیاء عتیقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد ولی مرادی اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا ، ارز و منابع ملی و در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش اشیا عتیقه توسط یک قاچاقچی عتیقه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سرهنک مرادی، خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی، در اقدامی عملیاتی متهم و دو همدست وی را در حین خرید و فروش اشیاء عتیقه دستگیر کردند.

وی از کشف ۲۹۹ عدد سکه عتیقه با روکش طلا متعلق به دوره ساسانی از متهمان خبر داد و گفت: ارزش ریالی سکه های کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در خاتمه، گفت: این سه قاچاقچی عتیقه جات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند و موضوع در دست بررسی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید هادی موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال امروز از دستگیری رباینده کودک ۱۸ ماهه گیلانی در خلخال خبر داد و اظهار کرد: در پی خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه یک خانواده گیلانی در استان گیلان و متواری شدن رباینده به سمت شهرستان خلخال با یک دستگاه پراید سواری

پوشش انتظامی محور‌های مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده قضایی و با پوشش محور‌های مواصلاتی به هنگام کنترل خودرو‌های عبوری سواری پراید مورد نظر در حوزه خلخال شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی متوقف شد.

موسوی ادامه داد: رباینده با همت پلیس دستگیر و با تماس تلفنی با خانواده کودک این کودک صحیح وسالم به خانواده تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال بیان کرد: پلیس در هر زمان و در هر شرایطی خود را موظف به تامین امنیت و آرامش مردم دانشته و دراین عرصه مسوولانه و متعهدانه تلاش می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک تاکسی
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل