Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ به مناسبت سالروز ولادت خجسته حضرت زینب (س) و نخستین ‌سالگرد راه‌اندازی محفل طنز قندشکن، یازدهمین دوره این محفل ادبی شامگاه چهارم بهمن‌ماه با حضور طنزپردازان و علاقه‌مندان به طنز در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

در این محفل شاعران ،هنرمندان و طنزپردازان آثار منثور و منظوم خود را با موضوعات آزاد و آقازادگی برای حاضران قرائت می‌کنند و کاستی‌ها را با زبان شیرین طنز به چالش می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این محفل نیز مانند دوره‌های گذشته به اثر برتر از نگاه مهمان ویژه و کارشناس برنامه جایزه‌ای اهدا خواهد شد.

معرفی کتاب و بداهه گویی از دیگر برنامه‌های این محفل است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای ارائه در محافل ماهانه طنز قندشکن به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36231400 داخلی 26 تماس بگیرند.

محفل یازدهم، ساعت 19 چهارشنبه هفته جاری در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ ی

طنز طنز قندشکن در حوزه هنری یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح سه شنبه در بازدید از بخش‌های مختلف حوزه هنری گیلان اظهار کرد: کارهای ارزشمندی در حوزه جمع آوری آثار و مفاخر گیلان توسط حوزه هنری انجام شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مستندات تاریخی و فرهنگی خوبی در حوزه هنری این استان جمع آوری شده است، گفت: گردآوری مستندات تاریخی، ادبی و فرهنگی گیلان برای انتقال به نسل آینده بسیار اهمیت دارد.

عباسی با تاکید بر ضرورت توجه به روایت‌های تاریخی و ادبی گیلان بیان کرد: از کارهای فرهنگی و ماندگار حوزه هنری گیلان حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه منابع و آثار تاریخی و ادبی گیلان به عنوان پیوست فرهنگی به مهمانان ویژه اهدا شود، افزود: منابع و کتب تاریخی و ادبی گیلان در کنار صنایع دستی سوغات داده شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف تاریخی و فرهنگی دارد، گفت: تبیین داشته‌های تاریخی پر رمز و راز گیلان در دستور کار قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه حوزه هنری گنجینه‌های تاریخی گیلان را جمع آوری کرده است، اضافه کرد: جمع آوری و انتقال مفاهیم و سرگذشت تاریخی گیلان بسیار ضرورت دارد.

کد خبر 6099202

دیگر خبرها

  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • ایران رتبه چهارم علم گیاهان دارویی و طب سنتی دنیا
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • «احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود