Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: در راستای ایجاد فضای مناسب برای مادران به هنگام مراجعه به میادین میوه و تره بار، تعداد اتاق مادر و کودک در میادین افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه بخش زیادی از مراجعان به میادین و بازار‌های میوه و تره بار بانوان هستند، اظهار کرد: در راستای آرامش خرید به خصوص مادرانی که با نوزاد به بازار‌ها مراجعه می‌کنند در ساخت و بازسازی میادین و بازار‌های جدید میوه و تره بار ساخت اتاق مادر و کودک با فضای مناسب و بهداشتی برای شیردهی نوزادان در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سابقه اجرای طرح اتاق مادر و کودک اشاره و اظهار کرد: اجرای این طرح که از میدان میوه و تره بار آزادی Freedom آغاز شده، در میادین و بازار‌های مورد نیاز ادامه خواهد داشت.

رحیمی در ادامه با اشاره به شعار تهران؛ شهر امید، مشارکت و شکوفایی که از سوی نجفی، شهردار تهران بیان شده است، گفت: طرح‌هایی همچون طرح سبد مهربانی و میوه رایگان برای کودکان از جمله طرح‌های مشارکتی این سازمان هستند که با مشارکت شهروندان قریب به ۲ سال است که ادامه دارد.

گفتنی است، در این هفته در بازار Store میوه و تره بار ولنجک، اتاق مادر و کودک راه اندازی شده است که مادران در صورت نیاز می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای بختیاری زاده مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران گفت: ۱۰ بازار میوه و تره بار جدید در تهران افتتاح می‌شود و قصد داریم تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار دیگر در تهران احداث کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است