Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسیقی فیلم مستند «زنانی با گوشواره های باروتی» که در بین ۲۵ فیلم راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، توسط کریستف رضاعی به پایان رسید.

ایران آنلاین / مراحل فنی فیلم مستند «زنانی با گوشواره های باروتی» به کارگردانی رضا فرهمند، برای حضور در جشنواره سی و ششم فجر، این روزها در حال انجام است و مراحل صداگذاری آن نیز به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مراحل فنی و هنری این مستند، ساخت موسیقی توسط کریستف رضاعی بود که این آهنگساز کار خود را به پایان رسانده و مرحله ساخت موسیقی و صداگذاری خود را به پایان رسیده است.

رضاعی از جمله آهنگسازانی است که موسیقی خاص او در فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» توانست جایزه بهترین موسیقی فیلم را در جشن حافظ کسب کند. او همچنین در سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی فیلم را برای فیلم «نگار» از آن خود کند.

مستند «زنانی با گوشواره های باروتی» درباره خبرنگاری عراقی به نام “نورا” است که مشغول تهیه گزارش از نبرد با داعش است و به همین واسطه با زنان مختلف داعشی و غیر داعشی مواجه می شود. در بخشی از «زنانی با گوشواره‌های باروتی»، زنان داعشی عرب، غیر عرب و زنانی را که قربانی داعش شده اند، می بینیم که نورا، با آنها مواجه می‌شود.

رویکرد این مستند پرداختن به زنان و کودکانی است که در جنگ با داعش بودند. از همین رو برای اولین‌بار تصاویری از این زنان در یک اثر نشان داده می‌شود که تا به حال در هیچ مستند یا رسانه‌ای نمایش داده نشده است.

مستند «زنانی با گوشواره های باروتی» در یازدهمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم های مستند ایران، سینما حقیقت حضور داشت و توانست جایزه بهترین کارگردانی، بهترین صدا، بهترین فیلم بخش آوینی و بهترین فیلم بخش بین الملل را از آن خود کند.

این فیلم همچنین قرار است در آخرین روز از جشنواره فیلم فجر، روز شنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۷ در سینمای رسانه، برای خبرنگاران و اهالی رسانه اکران خواهد شد./سینما سینما
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد

فیلم کوتاه «گراوید» از میاندوآب به کارگردانی امیر اسکندریان نامزد دریافت بهترین جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فیلم کوتاه «گراوید» به کارگردانی امیر اسکندریان نویسنده، بازیگر و کارگردان میاندوآبی با موضوع کودک همسری نامزد دریافت بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

این فیلم کوتاه با موضوع کودک همسری و شناساندن آسیب‌های آن توسط عوامل انجمن هنری «اشک صدف» میاندوآب در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.

تصویربرداری این فیلم کوتاه در بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز انجام شده و هادی افتخارزاده، مائده حسن‌زاده، وحید فریور، اسماً ابوالحسنی و مهسا آذری بازیگران نقش اصلی این فیلم کوتاه هستند.

کد خبر 749025

دیگر خبرها

  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس