Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول بنیاد مهدویت در استان اردبیل گفت: کرسی های آزاد اندیشی مهدویت در شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حسین محسنی،‌ مسئول بنیاد مهدویت در استان اردبیل امروز (2 بهمن ماه) در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: تبلیغ سبک زندگی مهدوی بهره مندی از معارف مهدویت در زندگی دینی افراد جامعه اولویت برنامه های بنیاد مهدویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری دعای ندبه روز های جمعه به همت بنیاد مهدویت در اردبیل برگزار می شود، تصریح کرد: رونق حضور فعالان کانون های مساجد به طور مسنجم در ویژه برنامه دعای ندبه موجب شناخت نوجوانان و جوانان نسبت به معارف مهدویت خواهد شد.

 

محسنی با اعلام این مطلب که کرسی های آزاد اندیشی مهدویت در شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال برگزار خواهد شد، بیان کرد: کارگاه آموزشی مهدویت ویژه کودکان نیز به همت دستگاه های اجرایی مرتبط بزودی برگزار خواهد شد.

 

مسئول بنیاد مهدویت در استان اردبیل با تاکید این مطلب که تربیت مربی با هدف نشر فرهنگ مهدویت از دیگر برنامه بنیاد مهدویت است، ادامه داد: طرح «20 مدرسه 20 ساعت» با هدف آموزش ویژه دانش آموزان نیز با مشارکت نهادهای متولی برگزار می شود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت