Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@06:07:40 GMT

راکیتیچ : باید به همین مسیر ادامه دهیم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۲۴۲۸

راکیتیچ : باید به همین مسیر ادامه دهیم

راکیتیچ معتقد است که تیمش باید به همین روند خود تا انتهای رقابت ها ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته در چارچوب لالیگا، بارسلونا موفق شد با گلزنی راکیتیچ  رئال بتیس را با پنج گل شکست دهد.

به نقل از FFT، ایوان راکیتیچ ، هافبک آبی اناری ها در خصوص این پیروزی بیان کرد:

شناخت کافی از مربی رئال بتیس داشتیم و می دانستیم که او ریسک زیادی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می خواست شدیدا پرس کرده و توپ را از بازیکنان ما بگیرد. خیلی مهم بود که صبور باشیم و برای رسیدن لحظه های مهم، صبر کنیم. در نیمه دوم این زمان ها برای ما فرا رسیدند و ما نیز از آنها به بهترین شکل بهره بردیم و باید به همین روند ادامه دهیم. تمام بازیکنان رئال بتیس یارگیری می کردند و ما باید راه حلی پیدا می کردیم. بین دو نیمه در این خصوص صحبت کردیم و نمی خواستیم این روند دیگر ادامه یابد. فکر می کنم تیم ما بازی به بازی پیشرفت می کند. همچینن باید برای بیشتر از این نیز به تلاش مان ادامه دهیم.

با وجود اختلاف ۱۱ امتیازی با تیم دوم یعنی اتلتیکو مادرید، هافبک خلاق معتقد است که رقابت برای قهرمانی در لالیگا به اتمام نرسیده است. او در ادامه صحبت هایش افزود:

صادقانه بگویم فکر نمی کنم رقابت تمام شده باشد و ما باید همیشه آماده باشیم. باید در هر بازی پیشرفت کنیم و از فوتبال بازی کردن لذت ببریم. بنابراین باید به همین مسیر ادامه دهیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفته‌اند.

بای ال‌کلاسیکو یکی از مسابقات بزرگ فوتبال اروپا بوده و طرفداران خاصی از سراسر اروپا و داخل اسپانیا دارد که برای تماشای آن به ورزشگاه می‌روند.

در میان 77 هزار و 981 نفری که بازی امشب را به میزبانی ورزشگاه تازه بازسازی شده برنابئو نظاره می‌کنند، تماشاگران سرشماری هم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند.

تصاویری که سایت رسمی باشگاه رئال مادرید منتشر کرده نشان می‌دهد فلورنتینو پرز قبل از این بازی از میهمانان مشهوری که هر کدام در رشته‌های ورزشی خود چهره‌های شناخته شده‌ای هستند، استقبال کرده است.

نواک جوکوویچ، ستاره صری دنیای تنیس و تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن فوتبال آمریکایی پیش از بازی پیراهن‌های رئال با نام خود را دریافت کردند و با پرز عکس یادگاری گرفتند.

همچنین روی سکوهای ورزشگاه تصویر کارلوس آلکاراس، تنیسور 20 ساله اسپانیایی،  دیده می‌شود که طرفدار رئال مادرید است و برای تماشای این بازی به برنابئو رفته است.

دیگر خبرها

  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!