Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: در انتخاب نمونه‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی، حمید طاهری‌پور بهره‌بردار محمودآبادی در بخش کارخانه جوجه‌کشی حائز رتبه نمونه برتر ملی شد. به گزارش بلاغ نقل از آوای‌شمال، حمید طاهری‌پور بهره‌بردار محمودآبادی پس از بررسی کمیته انتخاب نمونه‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی در رشته‌ کارخانه جوجه‌کشی حائز رتبه برتر ملی از این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با اشاره به اینکه شرکت جوجه‌کشی پرینه دارای 26 دستگاه ستر و تولید سالانه 60 میلیون قطعه جوجه یک‌روزه گوشتی از مدرن‌ترین کارخانه‌های جوجه‌کشی در سطح استان است، اظهار کرد: در این واحد بیش از 60 نفر به‌صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: شرکت جوجه‌کشی پرینه با سرمایه‌گذاری بیش از 5 هزار میلیون ريال در سال 1384 به بهره‌برداری رسید.

صادقی در پایان گفت: با توجه به ظرفیت و همچنین کیفیت بالای دستگاه‌های موجود، استفاده از مواد اولیه، رعایت مسائل بهداشتی و نیز قرنطینه‌ای بسیار خوب، این واحد علاوه بر واحدهای مرغ مادر داخل استان از استان‌های دیگر نیز تخم‌مرغ‌های نطفه‌دار جهت تولید جوجه یک‌روزه به این کارخانه ارسال می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور

 در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان که به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر برگزار شد از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحد‌های نمونه صنعتی کشور قدر دانی شد. 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، از جناب آقای رضا بهاالدینی، برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان، تجلیل و لوح تقدیر و تندیس توسط رییس جمهور به ایشان اهدا شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود