Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر کردستان از برگزاری ۱۰ برنامه فرهنگی در ۱۰ مسجد استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: ثواب طرح تلاوت نور کانون های مساجد به روح بنیانگذار انقلاب و شهدای غزه اهدا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، کامل گلباغی، امروز (2 بهمن) در جلسه برنامه ریزی کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر استان در مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: با بهره گیری از تمام امکانات مادی و معنوی در راستای تحقق و پویایی برنامه های دهه فجر تلاش می کنیم و آماده استقبال از چهلمین سالگرد عید میلاد انقلاب اسلامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کامل گلباغی، با اشاره به عضویت کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر در 22 کمیته استانی و 10 ستاد شهرستانی عنوان کرد: بیش از 146 برنامه فرهنگی همزمان با دهه فجر در مرکز استان و شهرستان های تابعه برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر کردستان با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر مراسم ها و ویژه برنامه های دهه  فجر انجام شده است، افزود: تلاش می کنیم با همراهی مردم همیشه در صحنه و آگاه استان، شاهد برپایی ویژه برنامه ها و جشن بزرگ انقلاب در سطح استان باشیم.

 

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان، با اشاره به عناوین این برنامه ها بیان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری جشن های ویژه انقلاب، محافل قرآنی، نمایشگاه های هنرهای تجسمی و خوشنویسی، افتتاح 18 کانون فرهنگی هنری مساجد، اکران فیلم فجر، کارگاه آموزشی «همچنان هستیم» ویژه بانوان و رابطان خواهر کانون های مساجد استان از جمله عناوین برنامه های فرهنگی استان در دهه مبارک فجر امسال است.

 

گلباغی از برگزاری 10 برنامه فرهنگی در 10 مسجد استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: ثواب طرح تلاوت نور کانون های مساجد استان همزمان با 12 بهمن به روح بنیانگذار انقلاب و در روز 21 بهمن به روح شهدای غزه اهدا می شود.

 

وی همچنین از تجهیز کانون های تازه تاسیس مساجد استان خبر داد و افزود: 40 قفسه، 20 میز، 80 صندلی، 26 کارتن قرآن کریم، 40 کارتن کتاب و 25 تابلو طرح تلاوت نور همزمان با دهه مبارک فجر در بین کانون های تازه تاسیس استان توزیع می شود.

 

گلباغی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه بروشوری «مسجد سنگر است» در سطح کانون های تابعه استان، برگزاری عصری با قرآن در بقعه متبرکه امام زاده پیرمحمد سنندج نیز با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه، مشارکت در اجرای برنامه های کمیته مساجد ستاد دهه فجر، دیدار با خانواده شهدای قرآنی، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های فرهنگی استان در گرامیداشت دهه فجر است. 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، حجت‌الاسلام رستمی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های سازمان تبلیغات اسلامی نشر برنامه‌های قرآنی و دینی در جامعه است، گفت: در این زمینه مؤسسات و خانه‌های قرآنی با مجوز این نهاد در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان ملایر افزود: علاوه بر این مؤسسات و خانه‌های قرآنی جلسات خانگی قرآن نیز در این شهرستان فعال است.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری بیش از ۱۳۰ محفل و کرسی تلاوت قرآن در دو سال اخیر در سطح مساجد شهرستان اشاره و تأکید کرد: این برنامه‌های قرآنی همچنین با همکاری آموزش و پرورش به شکل کرسی‌های تلاوت هفتگی در مدارس برگزار می‌شود.

او گفت: همچنین کرسی‌های تلاوت قرآن کریم با عنوان طرح شهید محمودی نیر از سوی آموزش و پرورش و دارالقرآن در مساجد شهری و روستایی در حال برگزاری است و با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

رستمی تصریح کرد: قرار است برای روستا‌های بدون خانه قرآن یک رابط آقا و یک رابط خانم برای آموزش‌های تکمیلی معرفی شود که برای برخی روستا‌ها معرفی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود