Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا - مديرعامل شرکت آب و فاضلاب روستايي هرمزگان گفت: با همکاري و پيگيري استاندار، 45 ميليارد ريال از محل اعتبارات ويژه رهبر فرزانه انقلاب براي آبرساني به روستاهاي شهرستان جاسک اختصاص يافت.

به گزارش ايرنا، عبدالحميد حمزه پور روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: اين اعتبار از محل اعتبارهاي سفر رهبر فرزانه انقلاب بوده که با اختصاص آن شاخص بهره مندي آب روستايي در شهرستان جاسک به شکل قابل توجهي افزايش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در بازديدي که به همراه نماينده شرق استان در مجلس شوراي اسلامي، معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستايي هرمزگان و جمعي از مسئولان انجام شد روند اجرايي و پيشرفت فيزيکي طرح ها و مجتمع هاي آبرساني روستايي نيز مورد بازديد قرار گرفت.
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب روستايي هرمزگان اظهار کرد: 7 پروژه و يک سايت آب شيرين کن با اعتبار170 ميليارد ريال در شهرستان جاسک در حال اجرا است.
حمزه پور اظهار اميدواري کرد: با همکاري ومساعدت نمايندگان و استاندارهرمزگان بتوانيم اعتبارهاي لازم را براي پايان و انجام طرح هاي آبرساني روستايي جذب و شاخص آب روستايي را در اين استان ارتقا دهيم.
بيش از 18 سال خشکسالي در هرمزگان موجب شده تا سطح آب 90 درصد از دشت هاي استان با افت معادل نيم متر و حداکثر 28 متر مواجه باشند.
خشکسالي در هرمزگان موجب شده تا از 168 حلقه چاه تامين کننده آب شرب شهرهاي استان ، 58 حلقه چاه خشک و 67 حلقه شور شود.
هم اکنون تنها 43 حلقه چاه در هرمزگان در وضعيت قابل قبولي قرار دارند.
کل روستاهاي استان هرمزگان يک هزار و 731 روستا، تعداد کل جمعيت روستاها 784 هزار و 798 نفر، تعداد کل خانوار روستاها 191 هزار و 931 خانوار و تعداد کل روستاهاي داراي تاسيسات آبرساني يکهزار و 206 روستا است.
90 درصد از جمعيت روستايي هرمزگان برابر با 70 درصد از روستاهاي استان از نعمت آب آشاميدني و تاسيسات لوله کشي بهره مند هستند.
7195/ 6048
خبرنگار: رقيه غلامي زاده**انتشار دهنده: خليل تنيده
* آگاهي از آخرين اخبار استان در کانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره