Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@09:22:07 GMT

خبر خوش وزیر بهداشت به پرستاران

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۲۸۸۵

وزیر بهداشت اعلام کرد: مطالبات معوق شش ماهه اول امسال نیروهای پرستاری به صورت یکجا تا دو ماه آینده پرداخت خواهد شد. ناطقان: سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز پرستار در جمع خبرنگاران گفت: پرستاران با فشار کاری بالایی روبرو هستند و کمبود نیرو از عمده‌ترین مشکلات این قشر است.
وی افزود: برای تامین نیروهای پرستاری ما از مجلس شورای اسلامی مطالبه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون که ۲۴ هزار تخت راه اندازی شده نیاز به پرستار بیش‌تر مشهود است و نیروی پرستاری نه در حد استانداردهای بین‌المللی بلکه به اندازه حداقلی می‌بایست برای ما تامین شود.
‎هاشمی اعلام کرد: مطالبات معوق شش ماهه اول امسال نیروهای پرستاری به صورت یکجا تا دو ماه آینده پرداخت خواهد شد.
‎همچنین ادامه داد: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اعتبار ندارد. مجلس قوانینی تصویب کرده که باید اعتبار آنها نیز تصویب شود و بین مردم انتظار ایجاد نشود.
هاشمی افزود: امسال پیشنهادی برای بودجه قانون تعرفه گذاری در دولت نبود. پیشنهاد آن نیز در کمیسیون تلفیق تصویب نشد که تصور می‌کنم مربوط به تامین منابع باشد.
وی همچنین درباره عوارض هم‌پوشانی بیمه‌ها گفت: اگر یک نفر دو دفترچه بیمه داشته باشد هزینه اضافه‌ای به سیستم وارد می‌شود. منابع مالی باید در یکجا تجمیع شوند و همه با یک دفترچه واحد یا کد ملی خدمت دریافت کنند. ما قوانینی برای این موضوع داریم اما در اجرا ضعیف عمل کرده‌ایم.
منبع: مهر برچسب ها: وزیر بهداشت ، معوقات پرستاران ، بودجه

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم

وزیر صمت با بیان اینکه در تامین کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم، گفت: متاسفانه با دو بهانه تامین مالی و نیاز فوری، به سمت خارجی‌ها می‌روند.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • (ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • امسال رویکرد متفاوتی به اندیشه ورزان جوانی جمعیت داریم
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال