Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

احمد ضیایی در مراسم افتتاحیه سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» ضمن خوشامد گویی به مربیان شرکت کننده در این سمینار گفت: افتخاری است که در خدمت شما هستم. برای عرض ادب و احترام خدمت مربیان والیبال رسیدم و از اینکه در جمع شما قرار گرفته ایم خیلی خوشحال هستم.

وی تصریح کرد: جایگاه ورزش والیبال ایران در جهان اقتضا می کند که مربیان نیز خود را به جایگاهی که لایق آن هستند برسانند و انتظارات والیبال جهان را نیز پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: اگر بخواهیم در دنیای والیبال درست و حسابی عرض اندام کنیم، ایجاب می کند که خانواده والیبال خود را به جایگاهی برساند که لایق آن هستند.

ضیایی با بیان اینکه این نخستین سمینار تخصصی است که برای افزایش سطح علمی مربیان برگزار می شود، گفت: امیدوارم مربیان به گونه ای در این دوره فعال باشند که کمیته آموزش و پژوهش برای برگزاری مجدد این دوره ها مجاب شود.

وی به ضرورت برنامه ریزی برای استفاده جهان از مربیان والیبال ایران اشاره کرد و گفت: امیدوارم روزی شاهد حضور شایسته مربیان والیبال ایران در تیم های مردان و زنان جهان باشیم و به نوعی در صدور مربی به دیگر کشورها موفق عمل کرده باشیم.

سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» از ساعت ۹ امروز (دوشنبه) با تدریس ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی و با حضور بیش از ۷۰ مربی مرد و زن در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده است و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت واقعی هواپیما هنگام تیک آف (فیلم)



منبع:پیج captain_arfan_mog

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خورشید گرفتگی کامل از داخل هواپیما (فیلم) لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) بمب‌های آمریکایی در غزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • عفونت‌های ادراری و پروستات از جمله بیماری‌های شایع
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • سرعت واقعی هواپیما هنگام تیک آف (فیلم)