Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:50:23 GMT

مشکلات پروژه‌های نیمه تمام کاشان بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۴۴۵۵

مشکلات پروژه‌های نیمه تمام کاشان بررسی می‌شود

فرماندار ویژه کاشان گفت: تا پایان بهمن ماه در تمامی سازمان‌ها و ادارات باید بررسی مشکلات پروژه‌های نیمه تمام انجام پذیرد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا مومنیان در شورای اداری شهرستان کاشان اظهار داشت: مسئولان شهر همگی به پا خیزند و برای برطرف کردن مشکلات  مردم  تمام سعی  و نیروی خود را به میدان آورده و از بروکراسی‌های اداری کاسته و سرعت  بخشی به کارها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنیان با تبریک  پیشاپیش روز میلاد حضرت زینب(س) و روز  پرستار از تسریع شدن رفع مشکلات در آینده و برداشتن فشار تمرکز درمان از بیمارستان بهشتی خبر داد و گفت: از تمامی مسئولان ادارات می‌خواهم با تفویض اختیاری که از استاندار گرفتیم  جدی‌تر از قبل به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی شود.

وی افزود: دستاوردهای امام و یارانش باعث شد تا ما از برکات جمهوری اسلامی برخوردار شویم این متاع گرانبها از خون شهدا به دست آمده پس باید در پاسداری از این نظام کوشا باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان با اشاره به مشکلات مردم گفت: نگذاریم درگیری‌های ذهنی مردم مورد سوء استفاده  دشمن قرار بگیرد  تلاش ما  تثبیت پایه های نظام است بنابراین در راه خدمت به مردم کوشا باشیم و در راستای امید و شوق افرینی به جوانان  به عنوان یک مسئولیت خطیر بپردازیم.

فرماندار ویژه کاشان طرح منادیان عرصه تولید و اشتغال را طرحی کارامد بیان کرد و گفت این طرح پیشنهاد خوبی از کاشان است که به تمام کشور ارائه شده و بررسی مشکلات کار افرینان و تولید کنندگان از نزدیک خط مشی همه مسئولان قرار می‌گیرد.

مومنیان از بودجه  300 میلیاردی در کل کشور به عنوان تسهیلات اشتغال خانگی خبر داد و اظهار کرد: تسهیل در فرآیند کارها و مراجعات باید صورت بگیرد و تا پایان بهمن ماه در تمامی سازمان ها و ادارات باید بررسی مشکلات پروژه های نیمه تمام انجام پذیرد مصوبات تامین لازم الاجراست برای تمامی دستگاه‌ها  حتی اگر خارج از حوزه اداری باشد.

انتهای پیام/ح

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم.

وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی به شبکه ریلی استان اضافه شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایران راه، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که به خاطر دلایلی، اهتمام روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم حضور مدیران بر سر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: حضور بر سر پروژه‌ها، بازدارنده است.

کد خبر 6089359

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد