Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز (دوشنبه) ۴ دیدار برگزار شد که تیم‌های دانشگاه آزاد و دختران کویرکرمان مقابل حریفانشان به برتری رسید.

مشکی‌پوشان نیز در دیدار با پالایش نفت آبادان تیم صدرنشین جدول رده‌بندی حاضر نشد تا این تیم همچنان جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند.

نتایج کامل به شرح زیر است:

صنعت فجر شیراز ٢- نفت طلائیه ٢
بانوان زنجان صفر - دختران کویر کرمان٧
استقلال ساری ٣-شهرداری رشت ٤
پالایش نفت آبادان ٣-مشکی پوشان صفر (باخت فنی)
دانشگاه آزاد تهران ١٢-مس رفسنجان یک
بازی ملی حفاری و پیام نور تهران فردا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

601

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی مشکی‌پوشان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • جدول پخش برنامه های صدای آبادان
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!