Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-دو عکس منتشر شده که بازیگر ایرانی را در سال‌ها پیش و در حالی که از چهره معروف دنیای هنر محافظت می‌کرده نشان می‌دهد

احمد ایران دوست اگر تا مدتها به خاطر ایفای نقش غول ببره، در سریال موفق «شب های برره» به کارگردانی مهران مدیری شناخته می شد، از چند ماه پیش که ادعا کرد روزگاری بادیگار جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر هالیوودی بوده، با همین عنوان در ذهن نقش می‌بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران‌آرت، دیروز دو عکس منتشر شد که او را در سالها پیش و در حالی که از این چهره معروف دنیای هنر محافظت می کرده نشان می دهد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) هادی چوپان دچار شیدایی شده است؟

فرارو- هادی چوپان چهره جذابی برای مخاطبان ایرانی است. زندگی او و سختی‌هایی که در دوران کودکی کشیده تا تبدیل شدنش به یک قهرمان پرآوازه که حالا بدن‌های حجیم و عضلانی را وادار به تسلیم شدن برابر خود کرده، همگی جذاب است. حتی شغل گچ‌کار بودن هادی که همواره با افتخار از آن یاد کرده هم به این کاراکتر دلنشین افزوده است.

به گزارش فرارو، در کنار این موارد افتخارآفرینی‌های هادی در عرصه بین‌المللی به ویژه درخشیدنش در مسترالمپیا هم از آن دست اتفاقاتی است که هرگز نباید به سادگی از کنارش عبور کرد. مجموع این اتفاقات باعث شده تا هادی در جامعه ایرانی پذیرفته شده و یکی از چهره‌های محبوب آن تلقی شود. باوجود این، ولی اظهاراتی غیرمنتظره از او، گهگاهی، باعث می‌شود تا مخاطبش عقب‌نشینی کند و به دیده تردید در توانایی‌های او بنگرد. یکی از آن‌ها همین استوری اینستاگرامی آخر است که خودش را همردیف حافظ و سعی دانسته و گفته شیراز به غیر از این بزرگواران، چیز‌های دیگری هم دارد. چیز‌های دیگر، به زعم هادی، افتخارات همین چهره ورزشی در عرصه بدنسازی است. زحمت هادی چوپان بر کسی پوشیده نیست، ولی کامنت‌هایی که او از این استوری و بازنشرش در سایت‌های مختلف گرفته نشان می‌دهد این قیاس بیش از واقعیت، بویی از شیدایی هادی چوپان دارد.

دیگر خبرها

  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • تغییر چهره بازیگر نقش اصلان «خانه به دوش» بعد از ۲۰ سال
  • (تصاویر) تغییر چهره بازیگر «خانه‌به‌دوش» بعد از ۲۰ سال
  • (عکس) هادی چوپان دچار شیدایی شده است؟
  • تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید
  • (تصویر) تغییر چهره بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • ورود باربی به دنیای ابرقهرمانانه
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس