Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@06:15:02 GMT

لحظه دستگیری باند۴ نفره سارقان مسلح از طلافروشی

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۴۶۱۹

لحظه دستگیری باند۴ نفره سارقان مسلح از طلافروشی

‍‍‍‍‍‍

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ: یک باند ۴ نفره از سارقان مسلح که ساعت ۱۰ صبح امروز قصد سرقت از یک طلافروشی در محله یافت‌آباد را داشتند، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی زمین‌گیر و دستگیر شدند.

ایران آنلاین /

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های پلیس آگاهی برای پیشگیری از سرقت در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ حکمت اله شجاعی گفت: سارقان، اغلب با پرسه زنی در کوچه ها، به دنبال شناسایی منازل خالی از سکنه هستند و یا جهت اطمینان از خالی بودن منازل، تراکت و اوراق تبلیغاتی را لای درب ورودی منازل قرار می‌دهند. وی اضافه کرد: همچنین سارقان در برخی مواقع تحت عناوینی مانند پیک به درب منازل مراجعه می کنند و یا در منازلی که دیوار‌های آنها کوتاه است و یا امکان ورود از پنجره و بالکن فراهم است برای ورود به منزل استفاده می‌کنند. سرهنگ شجاعی بیان کرد: این سارقان غالبا برای بازکردن درب ورودی از دیلم یا با روش توپی زنی (تخریب مغزی قفل) استفاده می کنند البته در مواردی نیز تحت عنوان مامور اداره آب، برق و یا گاز اقدام به ورود منازل و سپس سرقت می‌ کنند. وی درخصوص راهکار‌های پیشگیری از سرقت منزل و اماکن خصوصی، یادآورشد که مردم اخبار پرسه زنی افراد مشکوک که در سر کوچه و محلات پرسه زنی می‌کنند را به پلیس گزارش دهند. رئیس پلیس آگاهی البرز یادآورشد: چنانچه تراکت تبلیغاتی در لابلای درب منزل شما یا همسایه‌ها گذاشته شده، آنها را بردارید و به افراد غریبه تحت عنوان پیک یا مامور سازمان‌های برق، گاز، آب اعتماد نکنید و قبل از شناسایی کامل درب را باز نکنید و اجازه ورود به ساختمان را ندهید. این مقام انتظامی گفت: جهت اطمینان بیشتر، مردم از درب‌های ضدسرقت و قفل‌های کتابی استفاده کنند و منزل و اماکن خود را به دوربین مداربسته و سیستم‌های هشدار دهنده مجهز نمایند. رئیس پلیس آگاهی البرز همچنین برای پیشگیری از سرقت خودرو نیز بیان کرد: همشهریان، به جای پارک خودرو در سطح شهر، از پارکینگ‌های عمومی و از ابزار‌های امنیت خودرو شامل قفل فرمان، قفل پدال، دزدگیر، جی پی اس، سوئیچ مخفی استفاده کنند. سرهنگ شجاعی گفت: در صورت عدم پارک خودرو در  توقفگاه عمومی، خودرو یا موتور سیکلت خود را در معرض دید پارک کنند، چرا که محیط‌های خلوت، مکان‌های بهتر و راحت‌تری برای سرقت هستند و همچنین هنگام پارک کردن خودرو، اسناد و وسایل ارزشمند خود را داخل خودرو قرار ندهید. این مقام انتظامی گفت: هنگام پیاده شدن و ترک خودرو، از بسته بودن کامل درب‌ها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید  و حتی اگر برای زمان بسیار کوتاهی قصد پیاده شدن از خودرو را دارید حتما اتومبیل خود را در حالت روشن رها نکنید.

 

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری دو سارق مسلح در سنندج
  • بازداشت سارقان موبایل ۵۰ نفر در تهران
  • سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند
  • سارقان مسلح در سنندج دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان آجیل و خشکبار
  • سارقان آجیل و خشکبار و اماکن در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • کشف ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • توصیه‌های پلیس آگاهی برای پیشگیری از سرقت در ایام نوروز
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در مرند
  • دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در مرند