Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - روز گذشته سعيد تهراني بازيگر، کارگردان و تهيه کننده تلويزيون و سينما و همسر سابق لادن طباطبايي ادعا کرده بود که همسر سابقش{لادن طباطبايي} دخترشان را تنبيه بدني مي کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه فضاي مجازي خبرگزاري ميزان، روز گذشته سعيد تهراني بازيگر، کارگردان و تهيه کننده تلويزيون و سينما و همسر سابق لادن طباطبايي در گفتگو با خبرگزاري ميزان ادعا کرده بود که همسر سابقش{لادن طباطبايي} دخترشان را تنبيه بدني مي کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در اين گفت و گو بيان کرده بود: بارها به لادن طباطبايي درباره رفتار با فرزندمان تذکر و سفارش کردم اما او به گمان اين که دخترمان لجبازي مي کند با شعار فرزند عزيز است و تربيت آن عزيزتر دخترمان را تنبيه بدني مي کرد تا بيشتر ياد بگيرد. بيمار مبتلا به اوتيسم مطلقا نبايد تنبيه بدني شود چون مانند گنجشکي مي ماند که وقتي مي ترسد جمع شده و کوچک مي شود و پرواز يادش مي رود. حتما تجربه داشته ايد که در خيابان گنجشکي در حال پريدن است و نمي تواند پرواز کند وقتي او را در دست مي گيريد و گرما و محبت دست شما را لمس مي کند ناگهان بعد از بازکردن دستتان پرواز مي کند. گنجشک چون پروازش به شکل غريزي است بر مي گردد اما وقتي در حال آموزش به فرزند هستي و غذا خوردن را به سختي به او ياد مي دهيد، وقتي او را کتک بزنيد از ترس ديگر آن يادگيري برنمي گردد.
سعيد تهراني و همسر سابقش لادن طباطبايي
وي همچنين اظهار کرده بود: من هرچقدر در اين باره تذکر دادم طباطبايي کار خود را انجام داد و گوش نکرد با اين که پرستار 24 ساعته هم براي نگهداري دخترمان داشتيم و پنجشنبه ها شب پرستار به خانه مي رفت و جمعه بر مي گشت اما او براي همين چند ساعت نبود پرستار هم اعصاب نگهداري فرزندمان را نداشت و فرزندمان را کتک مي زد. بعضي اوقات متوجه مي شدم که فرزندمان حال ديگري دارد اما نمي دانستم چنين کاري مي کند اما روزي که من اين موضوع را با چشم خود ديدم تصميم گرفتم که فرزندم را نجات دهم بنابراين از او خواهش کردم که نگهداري فرزند را به من بسپارد. سپس وي به آمريکا رفت و با شرکت در سيمنارهاي مربوط به بيماري اوتيسم متوجه شد که من درست گفته ام و از اين که از اين بيماري اطلاع داشتم تعجب کرده بود.
بيشتر بخوانيد: افشاگري بازيگر مرد سينما از زندگي شخصي‌اش با خانم بازيگر
به دنبال اين گفت و گو، لادن طباطبايي متني را در صفحه شخصي خود در يکي از شبکه هاي اجتماعي منتشر کرد و در آن ادعاهاي جديدي را مطرح کرد؛ او در بخشي از اين متن نوشت: «اين يک جوابيه نيست. اگر ميخواستم جواب دهم، کافي بود يک برگ تعهد محضري را که هنگام تحويل گرفتن سها ، پدرشان از من گرفته اند منتشر کنم. تعهدي که شرط آن خروج فوري من و سها از کشور و بازنگشتن ما و عدم درخواست نفقه طفل بابت گذشته و آينده بود». چه بگويم که آبروي دخترم نرود؟»
وي همچنين نوشت: «آبروي من اگر با چنين حرفهايي رفتني ست؛ همان بهتر که برود... اما حتي پدري که طي دو سال گذشته حاضر نشده عکس و خبري از دختر خود دريافت کند، بايد آبرويش حفظ شود. اين موضوع فقط به من يادآوري کرد که از چه جهنمي گذشتم و از چه گردابي دخترم را نجات دادم.»
انتهاي پيام/
خبرگزاري ميزان: انتشار مطالب و اخبار تحليلي ساير رسانه هاي داخلي و خارجي لزوماً به معناي تاييد محتواي آن نيست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضاي رسانه اي منتشر مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب و جنجالی درباره مرگ پوتین

          گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

ادعای عجیب و جنجالی درباره مرگ پوتین


خودروی جذاب چینی‌ها در آستانه ورود به بازار


جنگنده پنهان‌کار چین به پرواز درآمد


یخ یا گرما؟ کدام راه برای درمان درد شانه موثر است


پیام احساسی هادی چوپان به همسرش پس از قهرمانی


‌تصاویری خاص از قبرهای لاکچری و میلیاردی در قم


اینترنت ماهواره‌ای استارلینک جهان را به خطر انداخت


کاسبی نان و آب داری که این روزها در ایران داغ شد


پیام کریم ‌باقری برای تولد رسول خادم


تصویری از ترلان پروانه در کنار بهاره افشاری


قتل هولناک / پسر ۱۷ ساله خواهرش را کشت
پوشش جنجالی محسن افشانی و همسرش در دیدار با رئیسی


آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در تهران


آبروریزی در یک مراسم افتتاحیه با حضور وزیر ورزش


تغییر چهره جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت


سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیما


این کشور، بزرگترین تولیدکننده تریاک جهان شد

به زودی دیگر نمی‌ترسیم!

عکسی از سنگ قبر آرش میراحمدی بازیگر

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب و جنجالی درباره مرگ پوتین
  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • (ویدئو) وقتی بازیگر نقش «بلال حبشی» پس از سال‌ها سکانسی از بازی خود را می‌بیند!
  • قتل هولناک همسر سر پخت غذا
  • قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • افزایش شایعات درباره پرنسس کیت/ عروس خاندان سلطنتی بریتانیا کجاست؟
  • بهرام رادان پدر شد
  • بهرام رادان پدر شد/ عکس