Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@05:11:03 GMT

انتشار چاپ تازه کتابی از محمدرضا سرشار

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۴۹۷۷

انتشار چاپ تازه کتابی از محمدرضا سرشار

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در معرفی این کتاب نوشته شده است: این داستان ماجرای دو نوجوان شیرازی در دوران پیش از انقلاب است که به سبب نارضایتی از محیط خانواده از خانه می‌گریزند و به دنبال تحقق رویاهای شیرین‌شان به تهران می‌آیند. نخستین‌بار در سال‌های ۵۹ و ۶۰ با عنوان «فرار» به صورت پاورقی در «کیهان بچه‌ها» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۱۳۶۰ نیز توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت کتاب منتشر شد و هفت بار نیز تجدید چاپ شد. سپس در طرح تجمیع آثار پیشکسوتان با شکل و شمایل جدید از سوی انتشارات سوره مهر بازنشر شد.

سیزدهمین چاپ «آنجا که خانه‌ام نیست» در ۱۰۳ صفحه قطع وزیری کوتاه با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه  از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است. 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن تقارن خجسته‌ای است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی محدثی خراسانی از شاعران نام آشنای کشورمان است که با او درباره آغاز سال جدید گفت‌وگو کردیم. این شاعر دررابطه با تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: ما در پایان سال جاری یک تقارن خجسته داریم. از طرفی به فصل بهار نزدیک می‌شویم و جشن تولد دوباره زمین و در واقع جشن درس آموز طبیعت برای الهام گرفتن انسان‌ها برای نو شدن، برای خانه تکانی، غبار از زندگی زدودن و شروعی دوباره و امیدی دوباره و فردای دوباره را داریم.

وی افزود: از طرف دیگر ماه مبارک رمضان را داریم که به بهار قرآن شهرت دارد و گویا همانطور که غبار از آینه طبیعت در بهار زدوده می‌شود و هستی نو می‌شود، غبار از جان‌های ما هم زدوده می‌شود.

این شاعر گفت: به نظر من یک تعبیر زیبایی شناسانه دیگری هم می‌شود داشت که ماه رمضان به لحاظ زلالی و شفافیت بیشتر انسان‌ها و اینکه «اندرون از طعام خالی دار تا در آن نور معرفت بینی» و تبلور نور معرفت در جانها، در واقع فرصتی رمضان ایجاد می‌کند برای توجه بیشتر به عبادات و توجه بیشتر به کلام خدا. گویا نور معرفت ماه رمضان موجب می‌شود که ما هنگام توجه به قرآن به نوعی با قرآن دیگری مواجه شویم؛ به لحاظ اینکه توجه عمیق‌تری داریم و ارتباط زلال‌تر و شفاف‌تری می‌توانیم با مفاهیم قرآن برقرار کنیم. این هم می‌تواند تعبیر بهار و قرآن باشد یعنی انگار قرآن هم جلوه نویی و رخساره شفاف‌تری از خودش را به ما در ماه رمضان نشان می‌دهد.

محدثی خراسانی گفت: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن تقارن خجسته‌ای است و نوید سالی سرشار از مهر و معرفت و توجه به جمیع جهات زندگی فردی و اجتماعی ما را به ما نوید می‌دهد که بتوانیم در ابعاد مختلف مادی و معنوی سال نو، سالی سرشار از آرامش، سرشار از برکت و سرشار از مهر و مهربانی و نوع دوستی و در نهایت وفاق ملی در ایران و در جهان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن تقارن خجسته‌ای است
  • فصل آخر زندگی حمیدرضا صدر
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • پشت پرده تجاوز هوایی ناکام آمریکا به دیرالزور/ جنگ ویلایی تازه شروع شده است!
  • «آفتاب غریب» منتشر شد
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • «نامه‌ای از جنوب» در کتابفروشی‌ها عرضه شد