Web Analytics Made Easy - Statcounter


کمیته وزارتی نظارت بر توافق جهانی کاهش تولید نفت، اعلام کرد: با توجه به پایبندی بی‌سابقه به توافق جهانی کاهش تولید نفت، ۲۰۱۷ سالی موفق برای امضاءکنندگان این توافق بوده است.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از وزارت نفت، دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، کمیته وزارتی نظارت اوپک و غیر اوپک دیروز (یکشنبه، یکم بهمن ماه) در مسقط، پایتخت عمان، هفتمین نشست خود را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته با استناد به گزارش کمیته مشترک فنی درباره ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی، اعلام کرد در پی چند ماه عملکرد مطلوب تولیدکنندگان، پایبندی کشورهای امضاکننده توافق جهانی کاهش تولید نفت به سهمیه تولید خود در ماه دسامبر، به رقم بی‌سابقه ۱۲۹ درصد رسید.

همچنین میانگین نرخ پایبندی به توافق یاد شده در هر ماه از سال ۲۰۱۷ میلادی، ۱۰۷ درصد بوده است.

کمیته وزارتی از نتایج کلی توافق جهانی کاهش تولید نفت ابراز رضایت کرد و از کشورهای امضا کننده خواست به تلاش‌های انفرادی و جمعی خود برای تثبیت بازار ادامه دهند و آن را تا حد امکان بهبود بخشند.

این نهاد همچنین از عزم خود برای حفظ و بهبود پایبندی کامل همه کشورهای عضو به توافق جهانی کاهش تولید نفت در سال ۲۰۱۸ میلادی خبر داد.

قرار است نشست آینده کمیته وزارتی در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی در عربستان برگزار شود.

true برچسب ها : اوپک تولید نفت عمان کاهش تولید نفت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - 16 اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست 2 بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - 15 اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات 21 بر 10 و 21 بر 7 حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت