Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تجمع تعدادی از مالباختگان موسسه ولیعصر، پلیس در موقعیت حاضر و برای کنترل اوضاع و عدم انسداد راه و تسهیل در عبور و مرور خودروها اقدام کرد. آفتاب‌‌نیوز : مرکزاطلاع رسانی پلیس غرب تهران در خصوص زیر گرفتن بانویی در تجمع مالباختگان موسسه ولیعصر توسط ماشین پلیس توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش آفتاب‌نیوز، مرکز اطلاع رسانی پلیس غرب تهران در خصوص زیر گرفتن بانویی در تجمع مالباختگان موسسه ولیعصر توسط ماشین پلیس گفت: در پی تجمع تعدادی از مالباختگان موسسه ولیعصر، پلیس در موقعیت حاضر و برای کنترل اوضاع و عدم انسداد راه و تسهیل در عبور و مرور خودروها اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین میان، چند نفر موجب اخلال در نظم عمومی شدند که پلیس به ناچار مجبور به انتقال آنان شد؛ متأسفانه یکی از خانمها با تمارض، خود را به زمین زد که بلافاصله به بیمارستان فاطمه زهرا (س) اعزام شد.
پس از بررسی و انجام معاینات توسط پزشکان، تمارض وی محرز شد. لذا برای وی پرونده قضایی تشکیل شد و با نظر مقام قضایی با وی مصاحبه و مشارالیه به اقدام نمایشی خود اعتراف کرد.
منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما