Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید احمدی با اشاره به اینکه امسال ۳۰ هزار تن سیب در هشترود تولید شده که این کار نتیجه تلاش و برنامه ریزی تحقق یافته است، افزود: میزان خرید پرتغال و سیب در شب عید امسال برای شهرستان ۳۰ تن پرتقال و ۷ تن سیب خواهد بود.

معاون فرمانداری هشترود نیز با بیان اینکه هدف از این جلسه برنامه ریزی جهت تامین کالاهای اساسی و نظارت بر روند توزیع می باشد گفت: باید نظارت دقیق بر بازار صورت بگیرد و وظیفه این کار گروه نظارت بر اقلام های مورد نیاز می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری یکی از عوامل موثر در تنظیم بازار بوده و عزم جدی مسئولان بخصوص اداره صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های ذیربط است.

وی بیان کرد: در ایام نوروز ایجاد غرفه های میوه و تره بار در سطح شهر لازم و ضروری است و این غرفه ها در ایام نوروز در نقاط مختلف شهرستان ایجاد خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، این گجت با روشی متفاوت از متدهای معمول مانند فن و لباس های حجیم، یک راه حل ساده تر برای مدیریت دمای بدن در محیط های مختلف ارائه می کند.

Reon Pocket5 یک فن ساده نیست بلکه ماژول ترمو الکتریک و مجموعه ای از حسگرها دارد تا اطراف فرد آب وهوایی خاص بسازد. این حسگرها دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات او را رصد می کنند تا راحتی او را فراهم کنند.

دستگاه مذکور دارای ۵ درجه خنک کنندگی برای روزهای گرم و ۴ درجه گرما برای مواقع سردتر است. گجت برای بهبود عملکرد همراهReon Pocket Tag عرضه می شود که یک حسگر کوچک برای ردیابی دما و رطوبت مناسب است و داده های جمع آوری شده را به دستگاهی می فرستد که روی گردن قرار می گیرد. این روند به Reon Pocket5کمک می کند تا براساس احساس سرما و گرمای کاربر، دما را متناسب کند.

همچنین افرادی که تمایل دارند به طور دستی این گجت را کنترل کنند، می توانند از یک اپلیکیشن مخصوص استفاده و سطح گرما و سرما را با کمک بلوتوث تطبیق دهند. این اپ قابلیت شخصی سازی را دارد و برای فعالیت هایی مانند کوهنوردی با دمای سناور مناسب است.

عمر باتری گجت با یک بار شارژ ۱۷ ساعت اعلام شده که برای استفاده بیشتر نیز مناسب است.

طرح اولیه Reon Pocketقبلا ارائه شده بود. سیستم کنترل آب وهوای شخصی سازی شده سونی در سال ۲۰۱۹ میلادی در ژاپن ارائه شد و نسخه های بعدی آن نیز در بازارهای آسیایی عرضه شدند. Reon Pocket5 برای عرضه جهانی ارائه و نخست در انگلیس فراهم خواهد شد.

کد خبر 6094776 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • سبزی‌های بی‌نظیر برای کنترل قند خون
  • گره اندر گره
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر