Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - از زماني که سوني سهم خود در وايو را به يک کنسرسيوم ژاپني واگذار کرد، اين برند چندين محصول متنوع را بازار عرضه کرده اما در جلب نظر کاربران چندان موفق نبوده است.
با اين حال وايو هيچگاه از رقابت پس نکشيده و حالا خود را براي عرضه مدل هاي جديد S11 و S13 آماده مي کند که الترابوک هايي سبک و بهره مند از مشخصات دستگاه هاي پرچمدار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نام گذاري اين الترابوک ها بر اساس سايز صفحه نمايش آنها صورت گرفته چرا که S11 از نمايشگري 11.6 اينچي و S13 از صفحه نمايشي با ابعاد 13.3 اينچ برخوردار است.وايو اين لپ تاپ ها را با پيکربندي مختلفي در اختيار کاربران قرار خواهد داد که شامل چيپست هاي نسل هشتم اينتل Core i5 8250U و Core i7 8550U است. اين چيپست ها از چهار هسته فيزيکي و هشت رشته تشکيل شده اند گرچه به سري HQ نيز تعلق ندارند.
علاوه بر اين امکان تهيه اين دستگاه ها با 16 گيگابايت رم و 1 ترابايت حافظه نيز وجود دارد ونکته جالب اين جاست که ما نه از هارد ديسک بلکه از حافظه SDD صحبت مي کنيم.
S11 و S13 به ترتيب از باتري هايي با قابليت 15 و 12 ساعت شارژهي برده و به پورت هاي USB 3.0، HDMI ، SD Card و 4G LTE مجهز شده اند گرچه گزينه آخر انتخابي است.
S11 و S13 تنها 17 ميلي متر ضخامت و به ترتيب 861 و 1088 گرم وزن دارند که حمل و نقل آنها را بسيار تسهيل مي کند.
علي رغم اينکه اين لپ تاپ ها از کارت گرافيک اختصاصي بي بهره اند، کمپاني سازنده قيمت نسبتا بالايي را براي آنها در نظر گرفته که از 1365دلار شروع مي شود. پيش فروش اين دستگاه ها تا اواخر هفته آينده شروع خواهد شد با اين حال تاريخ عرضه جهاني آنها هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: به منظور رصد و پایش مستمر بازار و افزایش بی رویه قیمت و التهابات بازار لاستیک خودرو، نظارتهای میدانی در قالب گشت مشترک در حوزه های تامین، تولید تا سطح عرضه انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: با توجه به قرار گرفتن لاستیک خودرو در زمره کالاهای اساسی اولویت دار هرگونه تخلف نگهداری بی مورد کالا در انبار، احتکار و صادر نشدن فاکتور و گران فروشی عرضه خارج از شبکه لاستیک های دولتی، خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

لقمانی ادامه داد: گشت مشترک با حضور دستگاهای نظارتی ، صدا و سیما از چند واحد صنفی بازدید و بازرسی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۳ تن شمش طلا حراج شد
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟