Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعدظهر امروز نشست اعضای کمیته داوران با حضور مهدی تاج و محمدرضا ساکت برگزار شد.

طرفداری- نشست کمیته داوران با حضور مهدی تاج، محمدرضا ساکت، فریدون اصفهانیان، رضا غیاثی، حسین عسکری، زاهد بحرینی، محمدرضا فلاح، علیرضا سهرابی و فاطمه فهیمی بعدازظهر امروز در  سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار و موارد زیر به تصویب اعضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1- مقرر شد فریدون اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران با اختیار کامل پاسخگوی کلیه مسائل داوری و کمیته داوران باشند و رضا غیاثی به عنوان سخنگوی کمیته داوران انجام وظیفه کند.

2- تاکید به اعمال بخشنامه ماده 30 آیین نامه کمیته داوران (حضور در رسانه های گروهی) که به شرح زیر است:

شرکت کلیه داوران فعال در برنامه های دیداری و شنیداری و انجام مصاحبه با رسانه های گروهی شامل صدا و سیما، جراید و خبرگزاریها در خصوص مطالب داوری اکید ممنوع است و ناظران رسمی فدراسیون بدون مجوز کمیته داوران مجاز نیستند در برنامه های کارشناسی که امر تحلیل مسابقات زیر مجموعه فدراسیون را انجام می دهد شرکت کنند و در آن خصوص اظهار نظر نمایند. در غیر این صورت برای بار اول چهار هفته و بار دوم سه ماه و بار سوم از انجام وظیفه داوری و نظارت حذف می شوند.

3-انتخاب مدرسان جهت شرکت در دوره مدرسی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان و آقایان که در اسفندماه 96 با حضور مدرس خارجی برگزار می شود.

لازم به توضیح است در این نشست مهدی تاج و محمدرضا ساکت ضمن تایید برگزاری منظم جلسات کمیته و ایجاد محیطی سالم برای داوران از اعضای کمیته داوران تشکر کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری اظهار کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر مشهد و کلات با رقابت بین دو نامزد برای یک کرسی در ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات برای شهر مشهد ۱۰۲۰ شعبه و برای کلات ۴۴ شعبه اخذ رأی برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: در این دوره تعدادی از شعب با هم ادغام شده‌اند و حدود ۲۰ هزار نفر در فرایند اجرا و نظارت انتخابات با ما همراه خواهند بود.

وی با اشاره به زمان‌بندی‌های مشخص برای تبلیغات نامزدها، گفت: از ۱۳ اردیبهشت تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی شروع خواهد شد و نامزدها می‌توانند از ظرفیت‌های شبکه استانی خراسان‌رضوی و اماکن شهری برای تبلیغ استفاده کنند و در ساعت ۸ صبح روز ۲۰ اردیبهشت این زمان به پایان خواهد رسید.

داوری تصریح کرد: در این دوره کمیته ارزیابی عملکرد انتخابات، کمیته‌های رسیدگی به تخلف‌ها، بازرس‌ها و… فعال خواهند بود؛ بااین‌تفاوت که در دوره قبل برای هر شعبه یک بازرس داشتیم و در این دوره به ازای هر شش شعبه یک بازرس فعالیت خواهد کرد.

فرماندار مشهد درباره فعالیت «اتاق وضعیت»، مشابه دور اول انتخابات، افزود: در این دوره اتاق وضعیت با تغییراتی پابرجا خواهد بود و فرایند اخذرأی در همه شعب رصد خواهد شد. سامانه پاسخگویی به شهروندان نیز مشابه دور قبل فعال خواهد بود.

کد خبر 6088798

دیگر خبرها

  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است