Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر شهرضا گفت: احداث خیابان‌های موازی با خیابان شهید بهشتی در حل معضل ترافیک این شهرستان مؤثر است. ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ استانها اصفهان نظرات

آرزو قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرضا با بیان اینکه سال‌های متمادی است که شهرضا با مشکل و معضل ترافیک شدید به ویژه در مرکز شهر مواجه است، اظهار داشت: احداث خیابان‌های موازی با خیابان شهید بهشتی در حل این معضل مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر در هر دوره شهردار وقت، به تملک و آزادسازی حداقل 3 خانه در راستای احداث خیابان‌های موازی خیابان اصلی اقدام کرده بود، در حال حاضر با این حجم از ترافیک در مرکز شهر مواجه نبودیم.

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: مشکلات ترافیکی هسته مرکزی شهرضا که سبب دشواری رفت و آمد و کاهش رفاه و خدمات‌رسانی به مردم شده، سبب شده تا شورای شهرضا رفع این مشکل را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رضایت شهروندان، دوره پنجم شورای اسلامی شهر، تمام توان و تمرکز خود را در بحث رفع موانع و احداث خیابان‌های موازی خیابان اصلی گذاشته است تا ترافیک هسته مرکزی شهر کاهش پیدا کند.

قوامی با بیان اینکه رفع مشکلات ترافیک هسته مرکزی شهر شهرضا در اولویت برنامه‌های شورای شهر شهرضا است، گفت: تمام تلاش ما تأمین آرامش و آسایش مردم و تسهیل در رفت و آمد و سطح دسترسی‌های آنها به مراکز و نقاط مورد نظر است.

وی با اشاره به برنامه‌های شورای شهر برای آینده شهر، اظهار داشت: شناسایی و آسیب‌شناسی مشکلات شهر، اولویت‌بندی و رتبه‌بندی کارهای اجرایی از برنامه‌های شورای شهر شهرضا است.

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا با اشاره به ایجاد چشم‌انداز مطلوب از مبلمان شهری، المان‌ها و فضاهای محیطی و استفاده از ظرفیت‌های هنری و خلاقانه در ارتقای فضای بصری شهر، افزود: تسریع پاسخگویی به مراجعه‌های مردمی در امور مربوط به شهرداری و ایجاد میانبرهای معقول و قانونی برای افزایش رضایت نسبی مردم از دیگر برنامه‌های شورای شهر برای شهرضا است.

وی با اشاره به ارتقای خدمات شهری شامل نظافت و زیبایی معابر و میادین، کوچه‌ها و معابر، گفت: حوزه خدمات شهری دارای وظایف مختلفی است که مهمترین وظیفه آنها رسیدگی و مراقبت مستمر در حوزه تحت وظیفه خود، ارتباط با شهروندان و جلب رضایت‌مندی و مشارکت آنان است.

قوامی گفت: ارتقای خدمات شهری شامل نظافت و زیبایی معابر و میادین، کوچه‌ها و معابر از برنامه‌های آینده شورای اسلامی شهر شهرضا در سطح شهر و مناطق کم‌برخوردار است.

وی با اشاره به رویکرد شورای اسلامی برای ارتقای مسائل فرهنگی در شهرضا، گفت: ارتقای مسائل فرهنگی یک اتفاق یک شبه یا یک هفته‌ای نیست، ایجاد یک فرهنگ، یک حرکت زمان‌بر و طولانی است.

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا با بیان اینکه در راستای مسائل فرهنگی، آموزش نقش بسیار بسزایی دارد و سپس یک حرکت جهادی و فراگیر در راستای تداوم و تثبیت یک فرهنگ ارزشمند نیاز است، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های مردمی نسبت به ماندگاری رفتارهای خوب و پسندیده در شهرضا باید اهتمام ورزند.

انتهای پیام/ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) به شرح زیر است:


برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای «نماینده مردم» برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است.

مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، «نماینده مردم» به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم