Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد کلیشه نماد زیبایی دانستن «مرلین مونرو» ستاره سابق هالیوود بی معنا و بی‌دلیل نبوده است! در یک تحقیق مشخص شد که از دید مردان زنان دارای موهای بلند سالم‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسند. آفتاب‌‌نیوز : سرویس سلامت- نتیحه تحقیقات تازه نشان می‌دهند که مردان واقعا زنان با موی بلوند را بیشتر دوست دارند چرا که آنان جوانتر و سالم‌تر به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به گزارش آفتاب‌نیوز، محققان همچنین دریافته‌اند که از دید مردان، زنان با موی بلند بی‌پرواتر و جسورتر هستند و این موضوع سبب می‌شود تا جذاب‌تر به نظر برسند. با این حال، زنان با موی قهوه‌ای به عنوان زنانی به نظر می‌رسند که زن خانواده و مادر خوبی برای فرزندان‌شان خواهند بود. تحقیقات پیشین نشان داده بود که پیشخدمت‌های با موی بلوند انعام بیشتری در مقایسه با همکاران غیر‌بلوند خود دریافت می‌کنند.
در نتیجه، به نظر می‌رسد کلیشه نماد زیبایی دانستن «مرلین مونرو» ستاره سابق هالیوود بی معنا و بی‌دلیل نبوده است!
در مطالعه اخیر انجام شده ۱۱۰ مرد در مینه سوتا مورد بررسی قرار گرفتند. روانشناسان عکس‌هایی کامپیوتری را از زنان با موهای بلوند، قهوه‌ای و مشکی نشان دادند. تحقیقات نشان دادند که برای این مردان‌، زنانی که موهای‌شان روشن‌تر بود جذاب‌تر به نظر می‌رسیدند. همچنین، در این تحقیق مشخص شد که از دید مردان زنان دارای موهای بلند سالم‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسند.
حال علت ترجیح زنان مو بلوند به زنان با موی تیره از سوی مردان چیست؟ برخی از روانشناسان می‌گویند این به دلیل تاثیر رسانه‌هاست که در دهه‌های گذشته از زنان با موی بلوند به عنوان سمبل‌های جنسی استفاده کرده و این باور را در ذهن مردان ایجاد کرده‌اند. برخی دیگر نیز می‌گویند که ریشه این موضوع در تکامل است و پیش از این در غارها از رنگ کردن مو برای جلب جنس مخالف و پیدا کردن شریک جنسی استفاده شده است. 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد

مهدی علیزاده اظهار داشت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی. آر. تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: به دلیل حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب‌ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی. آر. تی بیشترین صدمات به آن‌ها وارد می‌شود.

وی گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب‌دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اضافه کرد: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی. آر. تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد
  • مردان و زنان در عوامل موثر در چاق شدنشان هم متفاوت هستند!
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • عامل چاقی مردان و زنان یکسان است؟
  • عامل چاقی مردان و زنان که احتمالا نمی‌دانید
  • نکته جالب درباره عامل چاقی مردان و زنان که احتمالا نمی‌دانید
  • زنان مریخی مردان ونوسی یا یک تفاوت‌ شخصیتی ساده؟!