Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@10:46:22 GMT

وداع با پیکر فرمانده شهید مدافع حرم، محمد معافی+عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۷۱۶۰

وداع با پیکر فرمانده شهید مدافع حرم، محمد معافی+عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

مراسم وداع با پیکر مطهر فرمانده شهید مدافع حرم، محمد معافی در معراج شهدای تهران برگزار شد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محمد معافی با حضور اعضای خانواده، دوستان، بستگان و همرزمان شهید عصر امروز دوشنبه؛ دوم بهمن ماه 96 در معراج شهدای مرکز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"محمد معافى" فرمانده زبده نظامی و مستشار ایرانى مقاومت اسلامى نُجَباء با نام جهادى "صابر" در سوریه به شهادت رسید. این شهید مدافع حرم در 30 دى ماه 96 در شهر البوکمال واقع در استان دیرالزور سوریه در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به دوستان شهیدش پیوست. شهید معافی متولد سال 61 بود که در 35 سالگی به شهادت رسید. یک پسر 9 ساله و یک دختر 2 ساله از او به یادگار مانده است.

پیکر مطهر شهید معافی صبح امروز، دوشنبه؛ دوم بهمن ماه 96 وارد ستاد معراج شهدای مرکز شد. مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید در محل سکوتش واقع در شاهین ویلای کرج برگزار می‌شود. این مراسم امشب؛ بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در  شاهین ویلا، خیابان بنیاد، خیابان 350 متری برگزار می‌شود. پیکر مطهر این شهید برای انجام مراسم وداع و تشییع به شهرستان نکا در استان مازندران منتقل خواهد شد.

مراسم وداع این شهید در زادگاهش ، شهرستان نکا، فردا؛ سه شنبه سوم بهمن ماه 96 برگزار یم‌شود. این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای شهرستان نکا برپا خواهد بود. بنابر وصیت شهید، پیکر او در روستای برگه شهرستان میاندورود به خاک سپرده می‌شود. مازندران تاکنون بیش از 36 شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده که شهید معافی ششمین شهید مدافع حرم شهرستان نکا است.

 

انتهای پیام/

R1013186/P1439/S4,38/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی

فرمانده انتظامی ایذه گفت: بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی این شهرستان، ۱۳ نفر مجروح شدند.

به گزارش مهر، سرهنگ رمضان گوروئی اظهار کرد: شب گذشته در جشن عروسی که در ایذه برگزار شد، یکی از حاضران با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

وی افزود: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به جز یک نفر پس از درمان مرخص شدند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه با هماهنگی دستگاه قضائی فرد تیرانداز و برگزار کنندگان مراسم دستگیر و ضمن توقیف سلاح مورد استفاده شده، تالار عروسی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه بیان کرد: با افرادی که در مراسم‌های عزا و شادی اقدام به تیراندازی می‌کنند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در جیرفت
  • شهید امنیت در زادگاهش آرام گرفت
  • مراسم تشییع و تدفین مرزبان شهید در شهرستان جیرفت برگزار شد
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه خوزستان ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی
  • پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی چرخه روزگار در ساری