Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@15:58:48 GMT

یوونتوس تمایلی به جذب بالوتلی ندارد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۸۰۲۱

یوونتوس تمایلی به جذب بالوتلی ندارد

ادعای نشریه سان مبنی بر نزدیک شدن مهاجم تیم فوتبال نیس به بانوی پیر از سوی یک منبع ایتالیایی رد شد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز (دوشنبه) نشریه سان انگلیس با انتشار خبری مدعی شد که باشگاه یوونتوس نسبت به عقد قرارداد با ماریو بالوتلی ابراز تمایل کرده و در نظر دارد که او را در پایان فصل جاری به‌عنوان بازیکن آزاد جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر اما اکنون توسط یک منبع موثق در فوتبال ایتالیا تکذیب شده است. سایت کالچومرکاتو با تأکید بر اینکه هیچ پیش‌قراردادی میان بالوتلی و یوونتوس صورت منعقد نشده است، اعلام کرد که پیشنهاد بازی بالوتلی در یووه، صرفاً یکطرفه و از جانب مدیر برنامه‌‌های این بازیکن ایتالیایی، مینو رایولا بوده است که پیش از این هم او چند بار این کار را انجام داده، اما این بار هم موفق به جلب نظر بانوی پیر نشده است.

این سایت نوشته است: با توجه به سوابق انضباطی، محیطی و فنی بالوتلی، یوونتوس همواره از خرید این بازیکن 27 ساله خودداری کرده است. بالوتلی هرگز برای یوونتوس بازیکنی جذاب نبوده است، حتی الان و به‌عنوان یک بازیکن آزاد.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی، زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سابق یوونتوس در دیدار مقابل لچه موفق به ثمر رساندن نخستین هت تریک خود در رقابت های سری آ ایتالیا شد تا یوونتوس با نتیجه 5-2 در دل آلپی به پیروزی برسد.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • گران ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • فارین پالیسی: واشنگتن مقصر تشدید اوضاع در خاورمیانه است نه تهران 
  • چرا مالباختگان سرقت‌های خرد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند؟
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس