Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:29:50 GMT

انتقال ولید بن طلال از زندان «الحائر» به مکانی دیگر

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۴۸۳۳۸

انتقال ولید بن طلال از زندان «الحائر» به مکانی دیگر

یک رسانه عرب زبان به نقل از برخی منابع از انتقال ولید بن طلال از زندان الحائر به مکانی دیگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، روزنامه رای الیوم به نقل از برخی منابع از انتقال مجدد ولید بن طلال به هتل ریتز کارلتون خبر دادند و اعلام کردند پس از اینکه وی روز شنبه به زندان الحائر منتقل شده بود روز یکشنبه مجددا به هتل ریتزکارلتون برگردانیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت بازگردانیدن وی به هتل ریتزکارلتون  شاید  گشایش در مذاکرات مربوط به آزادی وی باشد زیرا مذاکرات قبلی برای آزادی وی در مقابل پرداخت رقم قابل توجهی پول با شکست روبرو شده بود.

منابع مذکور اشاره ای به اینکه پیشرفتی در مذاکرات به عمل آمده است یا خیر نکردند.

انور عشقی کارشناس راهبردی نزدیک به مقامات سعودی قبلا اعلام کرده بود: مذاکرات هنوز با ولید بن طلال در جریان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟

مذاکرات بایرن مونیخ و رالف‌ رانگنیک به صورت جدی پیگیری می‌شود تا این مربی فصل بعد هدایت باواریایی‌ها را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایسنا، مذاکرات بایرن مونیخ با رالف‌ رانگنیک شروع شده است و این مربی نیز تمایلش را برای هدایت بایرن برای فصل بعد نشان داده است. آن طور که بیلد خبر داده است، قرارداد سرمربی فعلی تیم ملی اتریش تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

این روزنامه آلمانی همچنین نوشته است که مذاکرات بین بایرن‌ و سرمربی فعلی اتریش امروز چهارشنبه پی گرفته خواهد شد. از جمله جزئیاتی که باید درباره‌شان توافق صورت گیرد، رقم فسخ قرارداد رانگنیک با فدراسیون فوتبال اتریش است.

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن‌، درباره انتخاب سرمربی جدید باواریایی‌ها گفت: ما ایده‌های خود را داریم و می‌خواهیم آنها را اجرایی کنیم. من با آرامش همه چیز را پیش می‌برم و تمام کارها طبق برنامه پیش می‌رود.

ابرل درباره اختلاف نظر هوینس و توخل نیز گفت: برای من فقط یک چیز مهم است و آن هم بایرن مونیخ است و توماس توخل همه تلاشش را برای بایرن انجام می‌دهد. این چیزی است که برای من مهم است.

اولی هوینس در روزهای گذشته نظرات انتقادی‌اش را درباره توخل بیان و این مربی ۵۰ ساله را متهم کرد که به جای پیشرفت، فقط فکر خرید بازیکن جدید است.

رانگنیک، گزینه سوم بایرن

بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان ماندنی شده است. به‌تازگی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است و می‌توان انتظار داشت که این هفته پیوستن او به بایرن نهایی شود.

ابرل سه شنبه‌شب و در جریان دیدار بایرن‌ مونیخ و رئال‌ مادرید در پاسخ به این سوال که آیا رانگنیک تمایلش را برای حضور در بایرن اعلام کرده است یا خیر پاسخ داد: هر وقت چیزی رسمی شد، اعلام خواهیم کرد.

بایرن‌مونیخ شنبه در بوندسلیگا برابر اشتوتگارت قرار خواهد گرفت و در ادامه برای دیدار برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مادرید سفر خواهد کرد تا برابر رئال‌ مادرید قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد