Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-بخش محلول‌های تزریقی انستیتو پاستور ایران به چرخه تولید بازگشت.با حمایت و پیگیری‌های همه جانبه بیگلری رییس انستیتو پاستور ایران و نیز همکاری‌های اصغری، معاون غذا و داروی وزارت بهداشت، بخش محلول های تزریقی انستیتو پاستور ایران راه اندازی شد.

محصولات متنوع بخش محلول‌های تزریقی انستیتو پاستور ایران شامل؛ دکستروز ۲۰ و ۵۰ درصد، لیدوکائین هیدرو کلراید (HCL)، منزیم سولفات ۲۰ و ۵۰ درصد، پتاسیم کلراید ۱۵ درصد و سدیم کلراید ۵ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های هواشناسی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مهمترین توصیه‌های کاربردی هواشناسی کشاورزی بدین شرح است:
۱. در زمان مساعد بودن شرایط جوی یعنی عدم باد و بارندگی به محلول پاشی درختان پسته برای جلوگیری از عارضه لکه پوست استخوانی پسته با استفاده از ترکیبات کلسیم دار و نیز اسید امینه و یا جلبک دریایی اقدام شود.
۲. با توجه به بارش‌های اخیر احتمال بیماری الترناریا در درختان پسته وجود دارد لذا بامشورت کارشناسان نسبت به سمپاشی با قارچکش مناسب اقدام گردد.
۳. پوشش‌های گلخانه با مواد مناسب جهت کاهش نور پوشش داده شود و مصرف کلسیم در دستور تغذیه گلخانه قرار گیرد.
۴. در مزارع گندمی که در مرحله شیری خمیری یا پرشدن دانه هستند محلول پاشی با کود‌های اسید آمینه و جلبک جهت کاهش اثرات تنش‌های محیطی
۵. واحد‌های گاو شیری جهت کاهش استرس گرمایی در ساعات با دمای بیش از ۳۰ درجه به استفاده از دستگاه‌های خنک کننده در سالن شیر دوشی و استفاده از مه پاش در واحد اقدام گردد.
۶. رها سازی بچه ماهیان گرمابی با وزن بالای ۲۵ گرم و خرید از مراکز معتبر در استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در هفته جاری و در اوایل صبح

دیگر خبرها

  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴